Savo atgimimą „Borgward“ kompanija pradėjo pristatydama visureigį BX7

Vokiečių istorija ir patirtis bei finansinė injekcija iš Kinijos. Būtent šie du dalykai lėmė tai, kad Frankfurto automobilių parodoje buvo pristatytas visureigis „Borgward BX7“. Po prieš daugelį metų įvykusio bankroto legendinis Vokietijos automobilių gamintojas siekia pakilti tarsi feniksas iš pelenų.
"Borgward BX7" Frankfurto automobilių parodoje
"Borgward BX7" Frankfurto automobilių parodoje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Borgward“ automobilių gamyba vyko 1929-1961-aisiais metais, tačiau laikui bėgant ir konkurencijai didėjant vokiečiai buvo priversti sudėti ginklus ir iš rinkos pasitraukti. Taip „Borgward“ nutilo dešimtmečiams.

Kalbų apie „Borgward“ prisikėlimą buvo girdėti ir anksčiau, tačiau be pinigų niekas neįvyko. Galiausiai kompaniją įsigijo Kinijos bendrovė, kuri nusprendė atversti naują puslapį „Borgward“ istorijoje.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Borgward BX7“ Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Borgward BX7“ Frankfurto automobilių parodoje

Galiausiai „Borgward“ pavyko įsivažiuoti į gamybą ir šiemet Frankfurto automobilių parodoje jau galima išvysti jų visureigį BX7.

Frankfurte pristatytas automobilis aprūpintas dviejų litrų darbo tūrio varikliu, kuris generuoja 224 arklio galių ir 300 niutonmetrų pajėgumą. Automobilis turės automatinę transmisiją ir visų varančiųjų ratų pavarą. 

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Borgward BX7“ Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Borgward BX7“ Frankfurto automobilių parodoje

Tiesa, kompanijos planuose ir daugiau automobilių.

Manoma, kad atgimusi vokiečių kompanija rinkai taip pat bandys pasiūlyti modelį sedano kėbulu.

Prekyba šiais automobiliais vyks ne tik Europoje, bet ir tolimuosiuose rytuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis