Sunkvežimis gali judėti panašiai kaip troleibusas – pantografo (slenkančios elektros jungties) pagalba. Taip pat ir be jos – naudodamas hibridinę pavarą.
Bandymai vyko Jevlės mieste, centrinėje Švedijoje. Ten įrengta 2 km bandomoji vilkikų-troleibusų trasa. Šį projektą vysto šalies Transporto, taip pat Energetikos ministerija kartu su inovacijų agentūra Vinnova, kompanijomis „Scania“ ir „Siemens“, taip pat Jevlės savivaldybe.
Projekto savikaina – 77 mln. kronų (9 mln. JAV dolerių). 5,6 mln. dolerių buvo gauti kaip parama iš įvairių verslo struktūrų.
„Elektrinis“ vilkikas G 360 pastiprintas dar ir 13 l dyzeliniu varikliu, išvystančiu 360 AG ir galinčiu dirbti biokuru. Taip pat 174 AG elektros varikliu su 5 kW/val jonio-ličio baterijų komplektu. Atsijungęs nuo kontaktinio tinklo, varomas vien akumuliatorių energija, vilkikas gali nuvažiuoti iki 3 km.
Tuo tarpu konkurentė „Volvo“ nuo 2015 m. Švedijos keliuose testuoja bepiločius automobilius. 2017 m. tokių automobilių, dalyvaujančių eksperimente, turėtų padaugėti nuo 50 iki 1000. Bandymai vyksta bendrojo naudojimo keliuose.