Skulptūra idealiai atitinka originalius automobilio išmatavimus. Savo kūriniui skulptorius sunaudojo 26 t smėlio.
Pagrindinį El Prato oro uosto terminalą kasdien aplanko iki 100 tūkst. žmonių. Jie šiuo kūriniu galės grožėtis iki spalio mėnesio.
Krosoveris „Seat Ateca“ buvo pristatytas Ženevos salone šių metų kovą. Jis surinktas ant modulinės „Volkswagen“ platformos MQB, kaip ir antrosios kartos „Volkswagen Tiguan“.
„Ateca“ – puikiai pažįstamas žodis tiems, kurie domisi Ispanijos geografija. Ateka miestelis yra Saragozos vakaruose, Iberijos pusiasalio širdyje.
Visi „Ateca“ varikliai turi turbokompresorių, jie išvysto nuo 85 kW/115 AG iki 140 kW/190 AG. Dyzelinių variklių gama prasideda 1,6 l TDI varikliu, pasižyminčiu 115 AG galia. 2,0 l TDI variklis turi dvi versijas – 150 AG ir 190 AG. Jų vidutinės degalų sąnaudos svyruoja nuo 4,3 l/100 km iki 5,0 l/100 km (CO2 emisijos – 112 ir 131 g/km). Benzininių variklių paletėje – pats mažiausias 1,0 l TSI variklis, pasižymintis 115 AG galia. 1,4 l TSI variklis turi cilindrų atjungimo funkciją. Jo galia siekia 150 AG. Benzininiai varikliai 100 km vidutiniškai sunaudoja nuo 5,3 iki 6,2 l degalų (123 – 141 g CO2).
Lietuvoje naujojo „SEAT Ateca“ tikimasi sulaukti metų gale.