Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

SEAT įkandin „Ateca“ pristatys dar vieną visureigį, įkvėptą Tenerifės dvasios

Paryžiaus automobilių parodą SEAT pasirinko pristatyti karščiausias naujienas savo istorijoje. Po „Ateca“ modelio pristatymo, kompanija kitais metais ketina atnaujinti „Leon“ modelį, pristatyti ikona tapusią penktos kartos „Ibiza“, o naujienų puokštę vainikuoti debiutu mažųjų krosoverių segmente – naujuoju „Arona“ visureigiu.
„Seat Ateca“ Paryžiuje
„Seat Ateca“ Paryžiuje / Seat nuotr.
Temos: 3 SEAT Ateca SEAT Arona

Vardą „Arona“ modelis paveldėjo iš Tenerifės saloje esančio miesto pavadinimo. „Arona“ modelis bus gaminamas SEAT Martorelio gamykloje Barselonoje.

SEAT prezidentas Luca de Meo paaiškino, kad „Leon“, „Ibiza“ ir „Arona“ modeliai kartu su „Ateca“ visureigiu sustiprins SEAT finansinius, komercinius ir įvaizdžio gerinimo rodiklius.

„2017-ieji bus labai ypatingi metai SEAT kompanijai“, – pridūrė L. de Meo.

„Ateca X-Perience“ – nauja patirtis

Paryžiaus automobilių parodos lankytojai turi puikią progą susipažinti tiek su naujuoju „Ateca X-Perience“ modeliu, tiek su centrine SEAT stendo figūra – „Ateca“ visureigiu. „Ateca X-Perience“ – tai ryžtingesniu charakteriu pasižyminti pirmojo SEAT istorijoje visureigio padidinto pravažumo „off-road“ versija. Per pirmuosius mėnesius nuo debiuto šis modelis į savo istoriją išdidžiai įsirašė 21 000 užsakymų, daugiau nei 39 milijonus internetinių peržiūrų ir 1,5 milijono virtualių konfigūracijų internete.

SEAT stende – 4D patirtis

Paryžiaus automobilių paroda – puiki proga pristatyti kompanijos ateities viziją bei automobilių komunikacijos galimybes. Šiai progai SEAT specialiai paruošė unikalų stendą, kuris atrodo išties neįprastai tradiciniams automobilių renginiams. 4D technologijos leido lankytojams gyvai pamatyti ir pajusti prekinio ženklo ir Barselonos dvasią.

Sparčiai besiplečiantis skaitmenizacijos pasaulis kompanijos strateginiuose planuose neišvengiamai vaidina svarbų vaidmenį, o šūkis „SEAT Always ON!“ (SEAT visuomet prisijungęs) reprezentuoja kompanijos įvaizdį ne tik Paryžiuje. Parodos smalsuolius SEAT stendas viliojo 4D amfiteatru ir nenutrūkstama spaudos konferencija. Be to, kiekvienas turėjo progą pasinaudoti „BitBrain“ technologija paremtu „Ateca“ modelio konfigūratoriumi, kuris sukurdavo automobilį pagal lankytojo emocijas ir neurologinius impulsus. Lankytojai galėjo pasisemti žinių spaudos konferencijos kambaryje, atsipūsti poilsio kampelyje arba gyvai pajusti SEAT prekinio ženklo dvasią bendravimo zonoje.

Pasiruošęs perkopti į aukštesnį lygmenį

Ateinančius dešimt metų automobilių sektoriaus laukia tikra moderniųjų technologijų, skaitmenizacijos ir elektronikos naujovių revoliucija. Tam, kad įveiktų visus ateities iššūkius, SEAT subūrė „Easy Mobility Team“ – mobiliųjų technologijų komandą, kuri rūpinsis kompanijos komunikacijos ir technologijų virsmais bei didžiulį dėmesį skirs 3 pagrindiniams klausimams: skaitmenizacijai, jos tyrimams ir vystymui, klientų patirties vertinimui ir verslo plėtrai.

Virtualus automobilio komplektavimas

Parodos metu kompanija atskleidė ir antrąjį savo kertinį tikslą – ištobulinti būsimųjų klientų automobilio pirkimo procesą ir pagerinti paslaugų kokybę. Siekdama šio tikslo SEAT komanda pristatė „SEAT Live Store“ platformą, kuri leidžia virtuliai sudėlioti automobilį pagal asmeninius pageidavimus kiekvienai detalei. SEAT taip pat pasirašė sutartį su internetinės prekybos milžine „Amazone France“. Dabar šioje, visame pasaulyje populiarioje internetinėje parduotuvėje galima rezervuoti „Mii Mango“ modelį.

SEAT neketina pamiršti plėtoti bendradarbiavimo su kitomis kompanijomis bei derinti technologijų galimybių su infrastruktūros, eismo sistemos ir mobiliojo pasaulio naujovėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos