Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Seat“ kompanijos pelnas nuo sausio iki rugsėjo peržengė 137 mln. eurų ribą

„Seat“ finansiniai rezultatai nuolatos gerėja. Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius kompanija pasiekė 137 mln. eurų pelną – t.y. 11 kartų daugiau, lyginant su tuo pačiu periodu 2015 m. (12 mln. eurų). Daugelio modelių pardavimų didėjimas, įsibėgėję „Ateca“ pardavimai, bei pakilusi „Alhambra“ paklausa buvo pagrindiniai faktoriai, lėmę, tokius sėkmingus rezultatus.
„SEAT Ateca“
„SEAT Ateca“ / Egidijaus Babelio nuotr.

Pirmųjų trijų šių metų ketvirčių „Seat“ pasiekta apyvarta yra pati didžiausia istorijoje. 2,3% augimą užfiksavusi kompanija pasiekė net 6,535 mlrd. EUR apyvartą (2015 m. tuo pat periodu – 6,388 mlrd. EUR).

„Mes esame patenkinti pirmųjų devynių šių metų mėnesių pelnu. „Ateca“ sėkmė puikiai atsispindi rezultatuose ir įrodo, kad netikėčiausias produktas mūsų istorijoje pasiteisino ir sustiprino prekinį ženklą. O „Leon“ ir „Ibiza“ tęsia savo sėkmės istoriją“, - sakė „Seat“ prezidentas Luca de Meo.

„Esame tiesiame kelyje pelningai užbaigti 2016-uosius metus“, - pabrėžė „Seat“, finansų ir išteklių viceprezidentas Holgeras Kintscheris.

„Seat“ nuotr./„Seat Alhambra“
„Seat“ nuotr./„Seat Alhambra“

Pasak H.Kintscherio, paskutinį šių metų ketvirtį kompanija ketina padidinti savo investicijas.

Didelę teigiamą įtaką kompanijos trečiojo ketvirčio rezultatams turėjo naujojo „Ateca“ modelio startas. Nuo sausio iki rugsėjo eksporto rodikliai pakilo 1,5% - iki 312 900 automobilių (2015 m. – 308 400 automobilių).

Jau ketvirtus metus iš eilės kylantiems pardavimams padėjo augti pakilusi „Leon“ ir „Alhambra“ modelių paklausa bei neseniai debiutavusio „Ateca“ sėkmė. Pirmasis kompanijos pagamintas visureigis jau sulaukė 30 000 užsakymų. Daugiausia įtakos pardavimų rezultatams turėjo Turkija, Austrija, Švedija ir Meksika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?