Naujasis automobilis bei jo dizainas yra sukurtas SEAT gamykloje Martorelyje, Barselonoje, o gaminamas Wolfsburge, Vokietijoje. Tai jau trečias kompanijos SUV kategorijos automobilis, kuris atspindi tai, kuria kryptimi pasuks SEAT kurdami būsimus modelius.
Naujasis „Tarraco“ yra didžiausias SEAT šeimos SUV automobilis, gerokai didesnis nei jaunieji šios šeimos nariai – „Ateca“ ir „Arona“. Jis savyje derina moderniausias technologijas, dinamiką, puikų valdymą, praktiškumą, funkcionalumą ir eleganciją bei progresyvią išvaizdą. „Tarraco“ turi daug privalumų, kuriuos suteikia didelis automobilis, kuris leidžia mėgautis gyvenimu visais atžvilgiais.
„Tarraco“ turi visus SEAT automobiliams būdingus atributus: įsimintiną dizainą ir funkcionalumą, sportiškumą ir komfortą, naujausias technologijas ir emocijas bei kokybę, todėl jis tiks bet kuriam gyvenimo atvejui.
Kadangi padidinto pravažumo SUV automobilių rinka toliau nenumaldomai auga, po to kai 2019 m. pradžioje debiutuos prekyboje, „Tarraco“ taps itin svarbiu SEAT modelių gamos automobiliu, kuris sustiprins šios markės pozicijas ir padės didinti pardavimus. Kompanijos pardavimai toliau auga. Nuo šių metų pradžios iki rugsėjo mėnesio, SEAT visame pasaulyje pardavė 383 900 automobilių, o tai yra net 21,9 proc. daugiau negu per tą patį periodą praėjusiais metais.
„Pastaraisiais metais SEAT išgyvena didelį pakylėjimą. Pristatydami pirmą didelį visureigį savo istorijoje „SEAT Tarraco“, įprasminame net 3,3 milijardo eurų investiciją į naujų automobilių kūrimą, kuris vykdytas tarp 2015 – 2019 metų, – sakė SEAT prezidentas Luca de Meo. – Jis padės suformuoti mūsų visureigių šeimą, kuri atitiks visų pirkėjų pageidavimus.“
„SEAT Tarraco“ sukurtas tiems vairuotojams, kurie ieško funkcionalumo ir azarto viename automobilyje. Žmonės, kurie nori septynviečio praktiško šeimyninio automobilio, bet taip pat nori ir automobilio, kuris puikiai paklūsta vairuotojo komandoms ir gali suteikti veržlumo bei dinamikos.
Praktiškumo ir dinamikos balansas buvo pasiektas pasinaudojus naujausia „Volkswagen Group“ koncerno MQB-A platforma su prailginta ratų baze, kuri naudojama didelių SUV automobilių gamyboje.
Automobilio „Dynamic Chassis Control“ (DCC) sistema suteikia sportiškumo pojūtį vairuotojui ir komfortišką važiavimą, ypač ilgose kelionėse ir važiuojant ant įvairios kelio dangos. Vairuotojas pats gali pasirinkti kokio važiavimo režimo jis nori, tačiau sistema ir pati automatiškai gali nustatyti važiavimo režimą, atsižvelgiant į kelio būklę ir vairavimo stilių.
Automobilis išsiskiria savo komfortu, tačiau tuo pat metu jis suteikia ir dinamikos pojūtį, yra ekonomiškas ir patikimas. Visi varikliai turi tiesioginio degalų įpurškimo sistemas, turbinas ir „Start-Stop“ technologiją, jų galia – nuo 150 iki 190 AG.
Pirkėjams bus siūlomi du benzininiai varikliai: 4 cilindrų 1,5l TSI variklis turintis 150 AG ir montuojamas su 6 laipsnių mechanine greičių dėže bei priekinių ratų pavara. Taip pat 2,0l 190 AG variklis, kuris montuojamas su automatine DSG pavarų dėže ir varomas visais ratais. Siūlomi ir du dyzeliai, abu 2,0l TDI, kurių galia – 150 ir 190 AG. Silpnesnis gali būti su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže ir varomas priekiniais ratais arba automatine 7 laipsnių DSG dėže, ir varomas visais keturiais ratais. Galingesnė versija bus varoma tik visais ratais ir su automatine DSG pavarų dėže. Vėliau pirkėjams bus pasiūlytos ir versijos su alternatyviomis technologijomis.
Užsakymai įsigyti naująjį „SEAT Tarraco“ bus priimami jau šių metų gruodį.