Remiantis SEB grupės Baltijos šalyse turimais duomenimis, Lietuvoje 2011 metais apie 30 proc. įsigytų naujų automobilių CO2 kiekis buvo lygus arba mažesnis negu 130 g/km, Latvijoje –19 proc., o Estijoje – 15 procentų.
„Mūsų tikslas – paskatinti gyventojus ir įmones renkantis automobilius atkreipti dėmesį į tuos, kurie mažiau teršia aplinką. Šiandien Lietuvoje ekologišką automobilį jau galima rinktis iš ilgo sąrašo, tenkinančio įvairius vairuotojų poreikius. Tai gali būti ir šeimos, ir nedideli, skirti važiuoti mieste, automobiliai“, – sakė SEB banko prezidento pavaduotojas Verslo bankininkystės tarnybos direktorius Aivaras Čičelis.
SEB grupės pasirinkta ir nustatyta 130 g/km CO2 taršos riba taip pat yra nustatyta ir Europos Sąjungos strategijoje, siekiant mažinti Europos Sąjungoje parduodamų naujų automobilių išmetamo anglies dioksido kiekį.
Itin ekologiškų automobilių pirkėjams SEB grupė Baltijos šalyse taiko 1 procentiniu punktu mažesnę palūkanų normą. Įsigijęs automobilį, kurio CO2 emisija lygi arba mažesnė negu 130
g/km, klientas moka 1 procentiniu punktu mažesnes už klientui individualiai apskaičiuojamas lizingo palūkanas. Tokios pat sąlygos yra taikomos ir SEB bankuose Latvijoje ir Estijoje.
SEB grupė Lietuvoje finansavo 13 proc. lizingu įsigyjamų naujų automobilių, Latvijoje – beveik 12 proc. o SEB Estijoje – 24 procentus.