Pardavėjas pirkimo–pardavimo sutartyje privalo pirkėjui nurodyti ridos duomenis, visus eismo ar kitus įvykius, kuriuose motorinė transporto priemonė buvo apgadinta per laikotarpį, kurį pardavėjas yra motorinės transporto priemonės savininkas, taip pat visus kitus pardavėjui žinomus eismo ar kitus įvykius, kuriuose motorinė transporto priemonė buvo apgadinta. Liberalo Eligijaus Masiulio teiktam projektui pritarė 53 Seimo nariai, nei vienas nebalsavo prieš, o 3 susilaikė.
Pavasarį buvo priimtas griežtesnis projektas, nurodantis, kad automobilių pardavėjai pirkėjui turės pateikti ne tik tikslų kilometražą, bet ir eismo įvykių istoriją. Taip buvo siekiama sumažinti Vakarų Europoje sudaužytų ir Lietuvos pogrindiniame garaže suremontuotų automobilių kiekį.
Tuomet projekto autoriai neatsižvelgė į tai, kad dauguma transporto priemonių Lietuvoje naujos buvo pirktos Vakarų Europoje ir į Lietuvą atkeliavo jau naudotos, tad jų istoriją sužinoti yra itin sudėtinga.
Vos atsiradus pirminiam pasiūlymui, Lietuvoje dirbantys naudotų automobilių pardavėjai tikino, kad tai – nesąmonė ir toks įstatymas negali būti patvirtintas. Jų spėlionės pasitvirtino – nors įstatymas buvo patvirtintas, tačiau stipriai pakoreguotas, sušvelninus kriterijus.
Civilinio kodekso 6.4311 straipsnis „Motorinės transporto priemonės pirkimo–pardavimo sutartis“ nuo šiol skambės taip:
Motorinės transporto priemonės pirkimo–pardavimo sutartyje privalo būti nurodyti duomenys apie motorinę transporto priemonę, kurią pardavėjas privalo pagal sutartį perduoti pirkėjui. Pardavėjas pirkimo–pardavimo sutartyje privalo pirkėjui nurodyti (deklaruoti) ridos duomenis, taip pat visus eismo ar kitus įvykius, kuriuose per laikotarpį, kurį pardavėjas yra registruotos Lietuvos Respublikoje motorinės transporto priemonės savininku, dalyvavo motorinė transporto priemonė. Privalomų pirkimo–pardavimo sutartyje nurodyti duomenų apie motorinę transporto priemonę ir jos trūkumus sąrašą tvirtina Vyriausybė arba jos įgaliota institucija.“