Kitas „Porsche 911 GT3“ bus lengvesnis, o ne galingesnis

Dabar, kai technologijos juda į priekį dideliu greičiu, sunku susiorientuoti kur kokia naujovė sukuriama ir pritaikoma. Kai tik sužinome apie kažką naujo, tuoj pat naujas lieka senu, o jį keičia dar naujesnis.
„Porsche Ferdinand GT3 RS“
„Porsche Ferdinand GT3 RS“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Porsche

Ne išimtis yra ir automobilių pramonė. Nauji automobiliai yra kuriami kiekvieną dieną, o jau visai netrukus tie nauji yra tobulinami – daugiau arklių, vietos, technologijų ir pan.

Tačiau „Porsche GT“ automobilių divizijos direktoriui Andreas Preningeriui tokia praktika nepatinka, ypač kai kalbama apie jo numylėtus žaisliukus. Nors nesenai ir paskelbė apie naujausios kartos GT3 pasirodymą, direktorius jau prabilo apie šio sportiško automobilio įpėdinį.

Duodamas interviu automobilių portalui Carmagazine.co.uk, A.Preningeris teigia, kad ateities GT3, o gal net daugelis „Porsche“ automobilių, neteks svorio, bet neįgaus papildomų arklio galių.

Jis tęsė savo mintis sakydamas, kad netiki arklio galių atnešama nauda – kuo galingesnis automobilis, tuo didesnių stabdžių ar įvairių kėbulo konstrukcijų reikia, kurios yra sunkesnės. Tai didina bendrą automobilio masę ir galios pridėjimas neatneša nieko svarbaus, kadangi kartu su galia auga ir svoris.

Jo teigimu, optimaliausia galia, kurios užtenka, kad GT3 skraidytų kaip pamišęs – apie 500 arklio galių.

Žinoma, tai nereiškia, kad ateityje nebu galingų automobilių, tiesiog palaipsniui keičiasi supratimas apie galią – nebūtina daug arklio galių, kad automobilis būtų greitas, užtenka sumažinti jo svorį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis