Naujojo „Peugeot 208“ priekinė dalis yra dar dinamiškesnė ir sportiškesnė, nes į priekinį buferį integruotos platesnės apdailos grotelės. Išskirtiniai dviejų atspalvių priekiniai žibintai suteikia automobiliui ryškesnį žvilgsnį ir stilingesnę išvaizdą.
Nuo šiol modelio standartinei įrangai priklauso LED galiniai žibintai su 3D sprendimu, vizualiai imituojantys liūto nagučius. Be to, siūloma 208-ojo judėjimą mieste palengvinanti patogumo ir saugos įranga ‒ „Active City Brake“, „MirrorScreen“, galinė parkavimo kamera ir parkavimo pagalbos sistema.
„Peugeot 208“ yra vienas iš pirmųjų segmento modelių, dėl kurių visiems tapo prieinama jutiklinio ekrano technologija – daugiau nei 80 proc. parduotų 208-ojo versijų yra su dideliu 7 colių jutikliniu ekranu. 208-asis savo segmente ‒ vienas iš nedaugelio hečbekų, aprūpintų „Park Assist“ aktyvaus parkavimo sistema, suteikiančia galimybę automobilį automatiškai priparkuoti šonu ir lygiai taip pat išvažiuoti iš parkavimo vietos.
Visos 208-ojo versijos turės naujo dizaino ratlankius. Kaip papildoma įranga siūlomi skirtingo tipo 16 ir 17 colių prabangūs lietieji ratlankiai: dažyti, su deimantinio šlifavimo arba lazerinio graviravimo apdaila. Spalvų pasirinkimą papildo ryškūs atspalviai, o chromuoti šoniniai veidrodėliai dabar jau nuo trečio lygio priklauso standartinei įrangai.
Naujojo „Peugeot 208“ modelių grupę vainikuos 200 arklio galių sportinė aukščiausios klasės versija GTi, suteiksianti daugybę džiaugsmo kiekvienam į sportinį stilių linkusiam vairuotojui. 208 GTi užtikrins 0‒100 km/val. pagreitį vos per 6 sekundes, o vidutinės degalų sąnaudos bus tik 4,7 l/100 km.
Naujausios „PureTech“ ir „BlueHDi“ technologijos varikliai atitinka „Euro 6“ išmetamųjų dujų standartą. Kartu tai ‒ vieni iš taupiausių vidaus degimo variklių, pasižymintys savo klasėje mažiausiomis degalų sąnaudomis (nuo vos 3 l/100 km) ir CO2 išlakų pasaulio rekordu ‒ 79 g/km. Variklį galima rinktis iš šešių variantų, pavarų dėžė gali būti rankinė ir automatinė.
Atnaujinto 208-ojo kainos bus paskelbtos baigiantis pavasariui, bet užbėgant įvykiams už akių galima pasakyti, kad jos prasidės nuo mažiau nei 10 000 eurų ribos ir Baltijos valstybėse papildomai bus suteikiama 5 metų išplėstinė gamyklos garantija.
„Peugeot 208“ prekyboje pasirodė prieš trejus metus, bet labai greitai viršys vieno milijono ribą. Tai reiškia, kad 208-asis yra vienas iš pagrindinių gaminių B segmento konkurencijoje. Be įvairių pasaulyje iškovotų titulų ir pripažinimų, „Peugeot 208“ Estijoje, „Tehnika Maalim“ metų automobilio konkurse, 2013 metais laimėjo tautos automobilio titulą. 208-asis yra pripažintas ir EuroNCAP saugumo testu įvertintas maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis.