Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Septynias vietas turintis „Mercedes-Benz GLS“ – jau Lietuvoje

Vokiečių automobilių gamintojo visureigių flagmaną „Mercedes-Benz GLS“ jau galima įsigyti ir Lietuvoje. Palyginti su pirmtaku GL, „Mercedes-Benz GLS“ pasižymi naujausia rinkoje pneumatinės pakabos sistema „Airmatic“, išplėstomis „Dynamic Select“ transmisijos režimų galimybėmis ir devynių pavarų „9G-Tronic“ automatine pavarų dėže, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
„Mercedes-Benz GLS“
„Mercedes-Benz GLS“ / „Mercedes-Benz“ nuotr.

Išaugęs „Mercedes-Benz GLS“ užtikrina, jog visi septyni visureigio keleiviai turės užtektinai vietos: bendras automobilio ilgis siekia 5130 mm, plotis 1934 mm, o aukštis – 1850 mm. Naujojo modelio ratų bazė – 3075 mm.

Daugiau galios ir mažesnės degalų sąnaudos

Visureigiai komplektuojami su 4 skirtingais varikliais. „GLS 500 4Matic“ modelyje įmontuotas V8 tipo 335 kW (455 AG) galios variklis, kurio sukimo momentas siekia 700 Nm. „GLS 400 4Matic“ komplektuojamas su V6 tipo 245 kW (333 AG, 480 Nm) galios varikliu, tuo tarpu aukščiausios klasės „Mercedes-AMG GLS 63 4Matic“ modelis siūlomas su 430 kW (585 AG, 760 Nm) galios varikliu. Dyzelinių variklių gerbėjams gamintojai taip pat turi ką pasiūlyti – į „Mercedes-Benz GLS 350 d 4Matic“ montuojamą V6 tipo 190 kW (258 AG, 620 Nm) variklį.

Naujojo „Mercedes-Benz GLS“ varikliai – našesni, naudoja mažiau degalų. Palyginti su pirmtaku, „GLS 500 4Matic“ turi 15 kW (20 AG), o „Mercedes-AMG GLS 63 4Matic“ – 20 kW (28 AG) daugiau galios. Tuo tarpu „GLS 400 4Matic“ variklis sunaudoja nuo 8,9 l/100 km degalų.

Viduje vairuotojų laukia trijų stipinų multifunkcinis vairas, atnaujintas prietaisų valdymo skydelis bei spalvotas 20,3 cm įstrižainės ekranas su lietimui jautriu valdymo pultu.

Siekiantiems išskirtinumo gamintojai siūlo apdailos detalių variacijas: medžio imitacija ar oda dekoruotus vairus, interjero apšvietimo spalvinius sprendimus bei valdymo skydelio, durelių ir kitų automobilio detalių apvadų variantus.

Automobilyje įdiegtos važiavimo juostos kontrolės sistema, automobilio stabdymo efektyvumą didinanti ir leidžianti automatiškai sustoti „BAS Brake Assist“ sistema, kuri kartu su „Collision Prevention Assist Plus“ sistema padeda identifikuoti kliūtis kelyje ir jų išvengti, taip pat apie objektus esančius „aklojoje“ zonoje perspėjanti sistema ir daugybė kitų saugos bei pagalbinių sistemų.

Komforto jausmą keleiviams suteikia sėdynių eilių išdėstymas, daugiau erdvės galvai, pečiams ir alkūnėms. Be to, reguliuojama vidurinė eilė leidžia perdaryti automobilio interjerą taip, kad būtų patogu gabenti net ir daug vietos užimantį bagažą – į automobilį galima talpinti iki 2124 mm ilgio ir 815 kg svorio krovinį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos