„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

Sostinės Šeškinės rajone pradėtas tiesti naujas beveik kilometro ilgio dviračių takas – nuo Gelvonų-Ozo gatvių sankryžos iki šiuo metu jau projektuojamos Šiaurinės gatvės.
Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas
Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas / Sauliaus Žiūros nuotr.

Per kelis mėnesius dviračių takas bus išklotas raudono asfalto danga, sutvarkytos požeminės komunikacijos, įvažiavimai į kiemus, atnaujintos dvi „Gelvonėlio" ir „Gelvonų" viešojo transporto stotelės. Greta naujojo dviračių tako bus atnaujintas ir šaligatvis. Naujuoju taku saugiai ir patogiai bus galima riedėti jau šią vasarą. Tako ir šaligatvio įrengimui savivaldybė skyrė apie 250 tūkst. eurų.

„Vietiniam susisiekimui svarbi jungtis užtikrins patogesnį Šeškinės gyventojų judėjimą link traukos objektų bei miesto centro palei Ozo, Ateities gatves, o suprojektavus Šiaurinę gatvę, bus užtikrinta patogesnė jungtis su S.Stanevičiaus gatve, taip sujungiant rajono dviračių infrastruktūrą su visu takų tinklu", – sako Anton Nikitin, Susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste projekto vadovas.

Sauliaus Žiūros nuotr./Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas
Sauliaus Žiūros nuotr./Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

Per artimiausius kelerius metus siekiama baigti formuoti nenutrūkstamą ir patogų pagrindinių dviračių trasų tinklą, bei užtikrinti žymiai saugesnį ir malonesnį susisiekimą dviračiu miesto urbanizuotoje dalyje.

Sauliaus Žiūros nuotr./Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas
Sauliaus Žiūros nuotr./Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

„Paskutinius kelis metus juntami itin teigiami pokyčiai: vis daugiau maršrutų nebekelia streso ir nepatogumų. Ypač svarbu, kad naujos trasos, kaip kad takas Gelvonų gatvėje tiesiamos kasdienio susisiekimo maršrutuose, jungia gyvenamuosius kvartalus su darbo vietomis ir kitais svarbiais objektais, projektuojamos jungiant esamas ir būsimas trasas į vientisą tinklą. Tokiu būdu vis daugiau gyventojų turi galimybę patogiai naudotis dviračiu ir tokiems atvejams, kaip kad nuvežti vaiką į darželį ir nuvažiuoti į darbą. Aš esu būtent iš tokių tėvų, todėl kiekvienas nuleistas bortas ir lygi danga vis labiau praskaidrina keliones dviračiu", – sako vilnietė, viena iš Darnaus judumo plano rengėjų Marija Frolova.

Šiemet planuojama tiesti daugiau kaip 20 km jungčių – abejose Neries krantinėse ir palei Vilnią, Pilaitės pr. ir T.Narbuto g., „Žirmūnų trikampyje" – Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvėse, Šiaurinėje miesto teritorijoje – Neries Senvagės teritorijoje bei palei Linkmenų g., Giedraičių, Kareivių bei Žirmūnų gatvėse. Darbai bus planuojami Žalgirio, Rinktinės, Širvintų, Kernavės gatvėse.

Dviračių takai taip pat projektuojami Šiaurinėje, Ukmergės, Erfurto, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Balsių, Ragučio gatvėse ir kitur.

Pernai visame mieste įrengta daugiau kaip 1 tūkst. 800 naujų dviračių stovų, prie kurių galima saugiai prirakinti dviračius. Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 7 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs