„Šiandien važiavosi tikrai smagiai. Pirmas greičio ruožas buvo akmeningas, tai važiavome atsargiai, neskubėjom, nebuvo jokių navigacinių sunkumų. Net sakyčiau, kad labai patiko – toks lengvas pasivažinėjimas“, – po penktadienio pasakojo keturratininkas Adomas Gančierius.
Sportininkas taip pat sakė, kad tarp pirmojo ir antrojo dienos ruožo sekė 90 kilometrų pervažiavimas, kurį daugiausiai sudarė bekelė. Šį atstumą sportininkams įveikti užtruko dvi su puse valandos, per kurias net labiau pavargo nei greičio ruože.
„Antrasis dienos greičio ruožas pagrinde buvo važiavimas nuokalne ir visą laiką teko važiuoti per balas, prieš kurias tekdavo žymiai pristabdyti. Susidarius vandens bangai viename keturračio cilindre dingdavo kibirkštis, tai šiandien mechanikai išspręs šia problemą, o daugiau, atrodo, viskas gerai“, – sportininkas apibendrino dieną ir sakė, kad prieš paskutinę ralio dieną yra nusiteikęs gerai ir sportiškai, keturratis taip pat, neskaitant minėtos smulkmenos, važiuoja be priekaištų.
Apie tai, kad šiandienos trasa buvo ir įdomi, ir šlapia, pasakojo ir kitas „CFMOTO Thunder Racing“ sportininkas Antanas Kanopkinas: „Šiandien buvo ganėtinai įdomios trasos. Tarp kitko, pervažiavimas taip pat galėjo būti padarytas greičio ruožu. O šiaip, jei reikėtų apibendrinti trumpai, tai diena buvo šlapia, visur labai daug balų.“
Po finišo A. Kanopkinas sakė, kad pagrindinis dienos tikslas buvo saugiai ir be jokių sugadinimų pasiekti finišą tam, kad pavyktų išsaugoti pozicijas rezultatų lentelėje. Tačiau patyręs sportininkas neskubėjo džiaugtis anksčiau laiko ir paminėjo, kad dar liko viena, nors ir neilga, diena ir atsipalaiduoti dar tikrai ne laikas.
Šeštadienį dalyviai turės įveikti kilpinį greičio ruožą, kuris prasidės ir baigsis Albanijos sostinėje Tiranoje. Tai bus trumpiausia diena, kurios metu sportininkams reikės įveikti mažiau nei šimtą kilometrų. Tiesa, visi dalyviai puikiai žino, kad ralis baigtas tik tada, kai kertama finišo arka, tad nors ir trumpa, diena dar gali atnešti įvairiausių siurprizų.