Skaitytojas taip pat atsiuntė ir sunkvežimio „Mercedes-Benz“ nuotraukas. Vyras pasakoja, kad „Regitros“ Panevėžio filiale jam taip pat nepavyko pirmu bandymu įveikti egzamino. Skaitytojo teigimu, taip atsitiko dėl apgailėtinos sunkvežimio būklės.
Užvedant automobilį reikėjo nuolat laikyti akseleratorių, nes šaltas variklis neišlaiko apsukų.
„Laikiau egzaminą. Padariau tris ne kritines klaidas dėl pavarų perjungimo. Kai laikiau egzaminą, mašina stovėjo dar visiškai šaltu varikliu už „Regitros“ pastato. Užvedant automobilį reikėjo nuolat laikyti akseleratorių, nes šaltas variklis neišlaiko apsukų.
Vieną kartą egzamino metu, startuojant nuo sankryžos, nepersijungė aktyvatorius tarp dėžių. Turėjau startuoti nuo trečios pavaros, o išėjo iš penktos. Beveik užgesau. Po to tris kartus iš eilės bandžiau perjungti į pirmą dėžę. Tada pradėjo junginėtis pavaros.
Egzaminą išlaikiau iš šešto karto, todėl esu labai patenkintas, bet tokio senumo mašinoje nesėdėjau nei karto. Net Baltarusijoje važinėjama su geresnėmis mašinomis, o čia, Lietuvoje, dar ir egzaminus su tokiomis reikia laikyti. Absurdas“, – patirtimi dalijosi skaitytojas.
Sunkvežimis techninius reikalavimus atitinka
Informaciją apie sunkvežimio „Mercedes-Benz“ būklę VĮ „Regitra“ suskubo pateikti jau po pirmojo straipsnio, kuomet į redakciją kreipėsi skaitytojas Edgaras. Įmonė nurodo, kad automobilis, nors ir ne naujas, tačiau techniškai tvarkingas.
Panevėžio filialo C kategorijos egzaminams naudojamų transporto priemonių parkas – 2 sunkvežimiai. Transporto priemonės, kuria laikytas egzaminas, techniniai duomenys:
- Markė: „Mercedes-Benz“
- Modelis: 1831
- Maksimalus svoris: 17500 kg
- Variklio tūris: 9572 kub. cm
- Nuosavas svoris: 9850 kg
- Variklio galia: 230 kw
- Pirmos registracijos data: 1994-07-01
- Paskutinė techninė apžiūra atlikta: 2016 m. sausio 15 d. (galioja iki 2017 m. sausio 16 d.)
- Pavarų dėžės kapitalinis remontas: 2016 m. sausis.
„Regitra“ nurodo, kad artimiausioje įmonės valdyboje pakartotinai bus svarstomas investicijų naujoms transporto priemonėms, kuriomis būtų laikomas vairavimo praktikos egzaminas C kategorijai įgyti, tikslingumo klausimas.
Anot „Regitra“, siekiant patenkinti klientų lūkesčius dėl egzaminavimo paslaugos 2015 m. balandžio 28 d. Vidaus reikalų ministerijai, o 2015 m. spalio 26 d. Susisiekimo ministerijai buvo išsiųstas teisės akto projektas, kurį priėmus, būtų sudarytos sąlygos egzaminuojamam pačiam pasirūpinti (nuomotis VĮ „Regitros“, vairavimo mokyklos, gamintojų atstovų Lietuvoje, darbovietės, kt.) transporto priemone. „Regitra“ nurodo, kad vis dar vyksta pakartotinis derinimas su Susisiekimo ministerija.