Pirmieji rangos darbai šiemet prasidės Utenos miesto ribose, ruože nuo 93,65 iki 95,6 kilometro. Likusi 74 kilometrų kelio dalis bus rekonstruojama padalinus jį į keturis ruožus nuo Vilniaus link Molėtų – šiemet ketinama pradėti jų projektavimo konkursus.
Šį planą pirmadienį Molėtuose su regiono savivaldybių ir verslo atstovais aptarė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Laikomės pristatyto plano, kad „amžiaus statybomis“ virtęs betoninis kelias Vilnius–Utena turi būti sutvarkytas iki 2025 metų pabaigos“, – susitikime kalbėjo M. Skuodis.
Magistralė yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias vienas problemiškiausių Lietuvoje, bene vienintelis su cementbetonio danga, kuri šiuo metu jau yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.
Kelias Vilnius–Utena pradėtas tiesti apie 1978 metus, visiškai baigtas 1985 metais. Pirmieji jo rekonstrukcijos darbai vyko 2008–2009 metais. Po ilgos pertraukos, 2019–2020 metais, buvo rekonstruotas Vilniaus rajone, Riešės seniūnijoje, esantis kelio ruožas, jis taip pat paplatintas nuo dviejų iki keturių eismo juostų.