NHTSA specialistai teigia, kad visos beraktės užvedimo sistemos privalo turėti avarinio variklio išjungimo funkciją, kuri leistų išjungti variklį per pusę sekundės, nepriklausomai nuo to ar automobilis stovi, ar lekia greitkeliu.
Šis pasiūlymas pateiktas susirūpinus, kad vairuotojas kilus nenumatytai ar net paniškai situacijai negali iškart išjungti variklio. Būtent taip nutiko 2009 metais avarijoje, kurios metu žuvo keturi žmonės. Tada „Lexus“ vairuotojas kilus panikai nesugebėjo sustabdyti automobilio, kuriame buvo aktyvuota pastovaus greičio palaikymo sistema.
Vairuotojas turėjo išjungti variklį kuo greičiau, tačiau norint jį išjungti reikia mygtuką nuspaustą palaikyti ne mažiau 3 sekundžių.
Šis incidentas buvo viena priežasčių, 2009 ir 2010 metų lėmusių masinę „Toyotos“ koncerno automobilių serviso kampaniją.