Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skaitytojas: kodėl sudėtinga greitai užsiregistruoti techninei apžiūrai?

15min skaitytojas Aivaras atsiuntė redakcijai techninių apžiūrų įmonių asociacijos „Transeksta“ puslapio nuotrauką. Ji iliustruoja situaciją, kad užsiregistruoti techninei apžiūrai nėra paprasta.
Tuvlita
Tuvlita / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Temą siūlykite gazas@15min.lt

„Pabandžiau rezervuotis tech. apžiūros laiką, tai Vilniaus rajone tik kelios galimybės Švenčionyse (greičiau). O šiaip taip galima 10 dienų į priekį. Įdomu, ar čia tiek automobilių padaugėjo, ar nebeliko darbuotojų“, – klausia skaitytojas.

Kiti skaitytojai, jau praėję techninę apžiūrą, pastebėjo, kad nuo vasario mėnesio „Tuvlitos“ kontrolieriai ypatingą dėmesį skiria šviesos prietaisams. Ir, ko nebuvo prieš keletą metų, labai stropiai tikrina priešrūkinius žibintus.

„Jei prieš dvejus metus praėjau TA su aprūdijusiais reflektoriais, tai dabar buvau išsiųstas pasikeisti priešrūkinių naujomis. Pamenu, praėjusį kartą jos buvo pažymėtos lape kaip smulkus trūkumas“, – dalijosi įspūdžiais Valdas. O Pauliaus BMW tik iš antro karto praėjo TA dėl to, kad vienas priešrūkinis žibintas tiesiog švietė truputėlį per aukštai. Teko važiuoti į firminį servisą sureguliuoti.

Registracijų skaičius ribojamas, prasideda pavasarinis pikas

Kovo 9 d. rytą internetu pabandėme užsiregistruoti techninei apžiūrai Vilniuje. Iš tiesų, tarkime, Avižieniuose esančioje stotyje buvo siūlomi laikai tik kovo 16 d. Iki to laiko visos dienos užimtos, o vėlesnėmis dienomis svetainėje transeksta.lt pasiūlymų nebuvo.

Be to, „Transeksta“ svetainėje informuojama, kad registracijų dienų skaičius į priekį yra ribojamas.

„Tokiu metu prasideda sezoninis TA bumas. Jei rudens-žiemos mėnesio vidurkis svyruoja apie 60 000, tai pavasarį-vasarą šoka virš 90 000 patikrų. TA stočių užimtumas visuomet sezoniškai svyruoja. Be to, eiles šiek tiek ilgina karantino metu įsigalioję reikalavimai vengti susibūrimų. Dėl to šiek tiek ilgiau užtrunkama tikrinant vieną transporto priemonę“, – paaiškino Renaldas Gabartas, asociacijos „Transeksta“ atstovas ryšiams su visuomene.

Pasak specialisto, reikalavimai rūko žibintams nuo vasario mėn. nesikeitė. Tačiau teisės aktuose, numatančiose reikalavimus, buvo ištaisyta korektūros klaida.

„Anksčiau, kalbant apie žibinto įrengimo aukštį (atstumas nuo žemės paviršiaus iki žemiausio sklaidytuvo krašto), buvo formuluotė, kad skleidžiamos šviesos srauto pokrypis turi būti mažesnis nuo leistinos ribos, o ne didesnis. T.y., supainioti ženklai > ir < .

Tikėtina, kad į žibintus dėmesys buvo atkreiptas tik todėl, kad ankstesnio vizito metu jie nebuvo išsibalansavę ir švietė tvarkingai“, – komentavo R.Gabartas.

Suprasti akimirksniu

  • Išankstinės registracijos sistema veikia 57 iš 69 TA stočių visoje Lietuvoje. Siekiama, kad kuo mažiau vairuotojų lauktų "gyvose" eilėse.
  • Karantino sąlygomis TA stotys dirba kitokiu režimu: vairuotojai lieka lauke, į stoties vidų nepatenka.
  • Karantino metu iki 2400 padidintas kasdienių išankstinių registracijų techninei apžiūrai kiekis ir šiek tiek pailgintas vienos transporto priemonės patikrai skiriamas laikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos