„Neatmetu dialogo galimybės“, – per spaudos konferenciją, kuri buvo surengta „Volkswagen“ antradienį pristačius savo 2016 metų veiklos rezultatus, pareiškė M. Muelleris.
„Būtų naudinga, jeigu S. Marchionne savo argumentus pateiktų man, o ne tik jums“, – pareiškė jis reporteriams.
S. Marchionne ragina automobilių sektoriuje siekti konsolidacijos, kurią vadina būdu sumažinti nustatytąsias gamintojų išlaidas.
2015 metais jis atvirai pareiškė apie norą FCA sujungti su „General Motors“ (GM), tačiau GM vadovybė atsisakė svarstyti tokią galimybę.
Praėjusią savaitę S. Marchionne vėl iškėlė šį klausimą ir pareiškė, kad FCA ir toliau laiko GM labiausiai priimtina susijungimo kandidate.
Jis taip pat pažymėjo, kad Prancūzijos automobilių gamintojos „PSA Group“ sprendimas įsigyti GM Europos verslą „Adam Opel“ padarys spaudimą „Volkswagen“ ir paskatins Vokietijos automobilių milžinę apsvarstyti galimybę derėtis su FCA dėl susijungimo.
Tačiau M. Muelleris pareiškė manąs, kad „PSA Group“ ir „Opel“ sandoris „Volkswagen“ nepadarys jokio poveikio.
Vis dėlto naujausi „Volkswagen“ vadovo pareiškimai rodo, kad jo pozicija dėl FCA pastarosiomis dienomis šiek tiek pasikeitė, rašo „The Wall Street Journal“.
Pavyzdžiui, per praėjusią savaitę Ženevoje vykusią automobilių parodą M. Muelleris visiškai atmetė bet kokių derybų su S. Marchionne galimybę. Jis tuomet pareiškė, kad Vokietijos automobilių gamintoja „turi ką veikti“, ypač atsižvelgiant į dyzelinio skandalo padarinius ir planus kurti naujas skaitmenines technologijas ir elektromobilius.