„Škoda“ atsakas COVID-19: centrai atnaujina darbą ypatingomis sąlygomis

Remdamiesi naujausiomis Lietuvos vyriausybės direktyvomis ir atsižvelgdami į esamą koronaviruso pandemijos situaciją, „Škoda“ įgaliotieji centrai atnaujina darbą. Nuo pirmadienio atnaujinamos pilnavertės automobilių pardavimo bei techninės priežiūros paslaugos, pagrįstos „Škoda“ gamintojų nustatytais aptarnavimo bei remonto procesais, teigiama pranešime.
„Škoda“ centrai atnaujina darbą
„Škoda“ centrai atnaujina darbą / Škoda nuotr.

Tuo pačiu metu visuose centruose imamasi griežtų higienos priemonių, siekiant kuo labiau sumažinti pavojų klientų ir darbuotojų sveikatai.

„Mūsų siekis yra klientams teikti visavertes paslaugas, visų pirma – užtikrinti tinkamą klientų mobilumą visoje Lietuvoje. Juk keliavimas automobiliu – šiai dienai pats saugiausias judėjimo būdas. Siekdami šio tikslo, mes dedame visas pastangas kuo labiau sumažinti fizinius kontaktus, išlaikant visas mūsų teikiamas automobilių pardavimo ir serviso paslaugas. Pagrindinis prioritetas išlieka darbuotojų ir klientų sveikata, – sako „Škoda“ atstovybės Lietuvoje vadovas Česlavas Antonovičius. – Tuo pačiu norėčiau padėkoti visiems mūsų klientams ir partneriams už palaikymą bei supratimą šioje visiems sudėtingoje situacijoje.“

„Škoda“ atstovybės interneto svetainėje pateikiami visų „Škoda“ centrų telefono numeriai, kuriais klientai gali susisiekti su automobilių pardavimo vadybininkais bei rezervuoti serviso paslaugas. Suderinęs susitikimą su klientu, „Škoda“ centrų personalas planuoja automobilio pardavimo arba aptarnavimo procesą taip, kad būtų kuo mažiau fizinių kontaktų su centro darbuotojais arba kitais tuo metu centre esančiais klientais. Apsilankymo „Škoda“ centruose metu, visų klientų prašoma dėvėti apsaugines veido kaukes bei pirštines.

Klientų ir aptarnaujančio personalo saugumas yra svarbiausias prioritetas. Todėl „Škoda“ centrai dabar teikia visas paslaugas taip, kad maksimaliai sumažintų galimą užsikrėtimo koronavirusu riziką. Nuolat atliekama daugybė veiksmų, kurių imamasi siekiant apsaugoti tiek klientus, tiek centro darbuotojus. Pavyzdžiui, nuolat valomi ir dezinfekuojami visi kontaktiniai paviršiai (stalai, durų rankenos ir pan.), serviso dirbtuvių įranga, įrankiai.

Pardavimo salonuose bandomųjų važiavimų arba parduotų automobilių perdavimo klientui procedūros vyksta be tiesioginio kontakto: sutartu laiku klientui „Škoda“ centro kieme paliekamas automobilis su rakteliais bei jo viduje paliekami visi pasirašyti reikalingi dokumentai (visi dokumentai pildomi nuotoliniu būdu). Klientas pasirašytus dokumentus įmeta į salono pašto dėžutę. Instruktažas apie automobilio funkcijas suteikiamas telefonu. Jei įmanoma, „Škoda“ įgalioti aptarnavimo centrai renkasi atsiskaitymo formas be grynųjų pinigų.

Serviso darbuotojai dirba prie kas antro keltuvo, su veido kaukėmis/respiratoriais, vienkartinėmis pirštinėmis. Visi į servisą atvykę automobiliai dezinfekuojami prieš pradedant aptarnavimą ir po jo, taip pat kruopščiai apdengiamos visos vietos, kurios daugiausiai liečiamos plikomis rankomis: vairas, pavarų perjungimo svirtis, durelių rankenos, įvairūs mygtukai, multimedijos sistemos ekranas ir pan.

„Mes suprantame situacijos rimtumą ir darome viską, kad visos paslaugos, kurias siūlo „Škoda“ įgaliotieji atstovai, klientams būtų teikiamos kuo saugiau. Nors kai kurių serviso darbų atlikimas dabar skiriasi nuo įprastų procesų, mūsų įgalioti partneriai yra pasirengę teikti visas paslaugas laikantis griežtų higienos priemonių,“ – sako „Škoda“ atstovybės Lietuvoje vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų