Ši nauja dizaino kryptis – tai naujas markės vystymosi etapas ir naujoji „Fabia“ tampa pirmuoju modeliu, kuriame įkūnyta naujoji „dizaino kalba“. Būtent dėl to naujoji „Fabia“, lyginant su ankstesniu modeliu, atrodo gerokai išraiškingesnė, dinamiškesnė ir net sportiškesnė.
Pastaraisiais metais „Škoda“ pelnė gamintojo, kuris gamina ypač funkcionalius ir erdvius automobilius, reputaciją. Tačiau iš pirkėjų reakcijos buvo jaučiama, kad būtent dabar atėjo laikas, kai reikia funkcionalumą papildyti išraiškingesniu, emocingesniu dizainu.
Naujoji „Fabia“ turi visus fundamentalius markės bruožus ir yra erdvesnė, praktiškesnė, taupesnė ir inovatyvesnė nei iki šiol. Kartu su dinamiškesniu dizainu pavyko padidinti erdvę keliose svarbiausiose vietose. Padidėjo bagažinė, kuri dabar yra didžiausia iš visų šios klasės automobilių, salono erdvė padidėjo tiek į ilgį, tiek į plotį. Be to, siūloma net dešimt naujų „Simply Clever“ sprendimų, tokių kaip „MirrorLink“ technologija, leisianti susieti išmanųjį telefoną su automobiliu.
Naujosios „Fabia“ varikliai tapo iki 17 proc. taupesni, automobilis turi visą eilę inovatyvių pagalbinių sistemų, kurios iki šiol buvo naudojamos tik aukštesnių klasių modeliuose.
Lyginant su prieš tai buvusiu modeliu, naujoji „Fabia“ yra pastebimai žemesnė ir platesnė, todėl atrodo, jog ji tvirčiau stovi ant kelio. Kėbulas taip pat įgavo daugiau aštresnių briaunų, tiesesnių linijų bei lygesnių paviršių.
Naujos kartos „Fabia“ pirkėjai turės žymiai daugiau galimybių personalizuoti savo automobilį nei iki šiol. Jie galės rinktis net iš 15 kėbulo spalvų, taip pat bus siūlomi specialūs spalvų deriniai, kurie leis klientui pasirinkti atskirai stogo, ratlankių bei išorės veidrodėlių spalvą. Kaip įprasta, bus siūlomi trys standartiniai komplektacijos variantai bei gausybė papildomos įrangos.