Ką galime laikyti tikru superautomobiliu? Tai – stilingas, brangus sportinis automobilis su varikliu viduryje ir puikiomis dinaminėmis savybėmis. Tikru superautomobiliu galime laikyti tik tokį automobilį, kuris yra egzotiškas, pakankamai retas ir labai greitas. Škoda 110 Super Sport nebuvo labai greitas, tačiau jo variklis buvo viduryje, priekiniai žibintai buvo paslepiami, o vėliau gale atsirado didelis spoileris.
Škoda 110 Super Sport kūrimas prasidėjo 1969 metais. Ir tais laikais Škoda garsėjo kaip praktiškų automobilių gamintojas, nors ir dalyvavo įvairiose lenktynėse. Niekas „Škoda“ markės mašinų nelaikė egzotiškomis ar net ypatingai gražiomis. Jei kas ir svajojo turėti „Škoda“ automobilį, tai tik dėl jų praktiškumo ir ekonomiškumo, o ne dėl grožio ir greičio. Todėl „Škoda“ 110 Super Sport buvo tikrai netikėtas „Škoda“ kūrinys.
1971 metais buvo užbaigtas pirmasis ir vienintelis prototipas. Jis turėjo stiklo pluošto kėbulą, kuris atrodė išties neįprastai. „Škoda 110 Super Sport“ neturėjo atskirų durelių – jų vietoje buvo didelis aviacinio stiliaus gaubtas, kuris su visu priekiniu stiklu atsidarydavo į priekį. Galinį stiklą sudarė žaliuzės – tai tais laikais buvo labai populiarus superautomobilių dizaino elementas.
Automobilio gale buvo 16 atskirų apvalių žibintų. Aišku, toks dizainas buvo pasirinktas dėl grožio ir išskirtinumo. Priekyje buvo šeši dideli ralio stiliaus priešrūkiniai žibintai ir pora paslėptų pagrindinių žibintų. Automobilis atrodė moderniai, tačiau Čekoslovakijos gyventojai manė, kad jis yra per daug kampuotas.
Iš pradžių viduryje buvo sumontuotas 1,1 litro keturių cilindrų variklis, išvystantis 73 arklio galias (54 kW). Šios kuklios galio pakako, kad „Škoda 110 Super Sport“ iki 100 km/h įsibėgėtų per 15,3 sekundes, o spidometro rodyklė kiltų iki pat 180 km/h padalos. Aišku, tokios dinaminės savybės netiko sportiškai automobilio išvaizdai, todėl vėliau buvo sumontuotas naujas variklis iš „Škoda“ 110 L Rallye lenktyninio automobilio. Jis išvystė net 104 arklio galias (76,5 kW), kurių pakako, kad automobilis iki 100 km/h įsibėgėtų per 12,6 s ir galėtų pagreitėti iki 211,5 km/h. Priekyje buvo sumontuoti diskiniai, o gale – būgniniai stabdžiai. Tiesa, jiems nereikėjo stabdyti didelio svorio – prototipas svėrė vos 898 kg.
„Škoda 110 Super Sport“ buvo pristatytas 1972-ųjų Briuselio automobilių parodoje. Čia jį aplipo žurnalistai, kurie automobiliui negailėjo pagyrų. Jis buvo apkalbamas kaip tikras superautomobilis, nors turėjo labai mažą variklį. Škoda iš pradžių planavo gaminti šį sportinį automobilį. Į jį buvo įdėta tiek daug darbo – juk visa bazė buvo visiškai nauja, o dizainas atrodė daug žadantis. Tačiau tuometinis politinė ir ekonominė situacija privertė atsisakyti bet kokių „Škoda 110 Super Sport“ gamybos planų. Bet automobilio istorija tuo nesibaigė.
1981 metais menininkas Theodoras Pištěkas pakeitė „Škoda 110 Super Sport dizainą“. Pranyko ta žibintų gausybė, o gale atsirado didelis spoileris. Baltas automobilis buvo perdažytas juodai su raudonais akcentais. „Škoda 110 Super Sport“ vėl atrodė modernus, tačiau šios modifikacijos buvo atliktos ne šiaip sau. Naują išvaizdą įgavęs „Škoda 110 Super Sport“ suvaidino 1981-ųjų filme Ferato Vampyras (Upír z Feratu), o vėliau pasirodė ir dar poroje filmų. Dabar „Škoda 110 Super Sport“ ilsisi Škoda automobilių muziejuje Mlada Boleslave, Čekijoje.