VW variklių gama yra truputį platesnė – nuo 1,6 iki įspūdingo 4,0 litro W8. Patys silpniausi varikliai netinka šiam automobiliui, vertėtų pradėt žiūrėt į automobilį tik, jei jis turi bent 1,8 turbo-benzininį variklį. Žinoma, kad geriausias variantas yra 1,9 dyzeliniai varikliai su turbina. Gan dinamiški tie, kurių galingumas yra 115, 130 AG. Labai ekonomiški, bet garsiai dirbantys.
Gurmanai ieško 2,3 benzininių variklių, kurių galingumai irgi buvo įvairūs (150, 170 arklio galių). Iki 100km/h su tokiu varikliu automobilis įsibėgėja kiek daugiau, nei per 9 sek.
„Passat“ kankina seniai žinoma liga – priekinės pakabos gedimai. Beveik kiekvieną sezoną vairuotojams tenka tvarkyti susidėvėjusias pakabos detales. Laimei, jog laikui bėgant lietuviški auksarankiai meistrai išmoko šiam modeliui detales restauruoti. Remontas tapo daug pigesnis.
„Superb“, nors ir techniškai būdamas beveik identiškas „Passat“, neturi tokių kaprizų. Kodėl? Nes čekai ant „Passat“ platformos sugebėjo sukonstruoti didelį, reprezentacinį automobilį. Jų pagaminamas kiekis yra daug mažesnis, todėl surenkami automobiliai daug kruopščiau. Salonas būna prabangiau įrengtas, surinkimo kokybė daug geresnė. „Superb“ eksploatuojamas net visai kitaip. Jis - kaip reprezentacinis automobilis, jį vairuoja rimti žmonės.
„Superb“ ratus varo benzininiai nuo 1,8 iki 2,8 litro varikliai, o daugiausia dėmesio, taip pat, yra vertas 1,9 dyzelinis variklis su turbina. Patikimas ir ekonomiškas pasirinkimas.
Jeigu jau pirkti „Passat“, tai kodėl ne čekišką? Žinoma, kad tai nėra „premium“ klasės atstovas ir „o lia lia“ mergaitės niekada tokiu nesivažinės, tačiau tai yra daug geresnis automobilis ir pigiau eksploatuojamas, nei jo donoras „VW Passat“.