2013 metais „Škoda Yeti“ buvo iš esmės atnaujintas – pasikeitė nemažai dizaino detalių, variklių gama. Tačiau šis krosoveris išliko tuo, kuo buvo – „Volkswagen“ broliu. Po atnaujinimo bendras „dėžutės“ vaizdas iš tiesų nepasikeitė.
Jau nuo pat pagaminimo šis modelis yra tvirtas, ūkiškas ir teoriškai tinkantis bekelei automobilis. Tikėtina, kad jis tyčia nebuvo daromas labai gražiu, nors dabartiniai SUV visiškai sufokusuoti į dailumą.
Šio visureigio tikslas – praktiškumas. Tai nereiškia, kad salone turi visos detalės barškėti. Anaiptol – medžiagos, kur tik įmanoma, minkštos, kokybiškos, o pats sėdėjimas yra patogus bei solidžiai paaukštintas – kaip ir priklauso tokios klasės automobiliui. Tačiau ir taip sėdint nuo viršugalvio iki lubų dar lieka nemažai erdvės.
Galinės sėdynės lengvai sulankstomos. Taip nemenką bagažinę galima nesunkiai padvigubinti. Bagažinės durelės atsidaro taip, kad nelieka jokio slenksčio – patogu įkelti krovinį neužkliūvant už kėbulo detalių.
Dar vienas malonus faktas – šio miesto visureigio garso izoliacija yra stebėtinai gera. Padangų ir vėjo triukšmas salone yra praktiškai negirdimas. Taip pat – nevargins triukšmas ir variklio tonas, net jei motoras yra dyzelinis.
Vairuoti tokį visureigį yra lengva ir paprasta. Tiesa, nėra daug sportiškumo, tačiau tam yra kitokie modeliai. Šis skirtas patogiam keleivių ir krovinių gabenimui. Važiuoklės kietumas – vidutinis. Salone sėdintys jaučia kiekvieną kelio nelygumą, tačiau pakaba smūgius sugeria gerai.
Ką parodė laikas? Jei subrendote tokiam automobiliui, derėtų pažvelgti ne tik į siūlomas kainas. Specialistai pastebėjo, kad šiame modelyje gana dažnai genda EGR sistema, atsakinga už išmetamųjų dujų recirkuliacją. Ji yra aušinama skysčiu, o sistemos keitimas gali kainuoti apie 600 eurų.
Taip pat verta būtų patikrinti pusašių ir plaukiojančio smagračio būklę. Pravažiavus 200 tūkst. kilometrų, gali tekti šias detales keisti.
Dar vienas pastebėjimas ir spyris visureigio reputacijai – galinės ašies įjungimo mechanizmas ir jo valdymo blokas gali sugesti nuo korozijos. Sugedus valdymo blokui, galinių ratų pavara neįsijungia, todėl gali tekti keisti galinės ašies valdymo įrenginius. Kaina – gerokai virš 1000 eurų. Paprastai detalių kainos nėra didelės – apie 15 proc. aukštesnės už kitų „Škoda“ modelių.
Žinovai siūlo šiuo visureigiu į bekelę nevažiuoti, nors pakaba ganėtinai aukšta. Žvelgti į „Škoda Yeti“ reikėtų taip pat, kaip į tipišką „VW“ grupės atstovą. Tai yra vienas praktiškiausių savo klasės modelių, todėl, jei yra noras įsigyti dėvėtą SUV, šį automobilį išbraukti iš kandidatų sąrašo būtų klaida.