„Smart taxi“ pradeda veiklą Kaune

Vilniuje startavusi „Smart taxi“ pradeda teikti keleivių vežimo paslaugas Kauno mieste. Lapkričio pabaigoje į antrojo pagal dydį Lietuvos miesto gatves išriedės pirmieji nauji „Toyota Avensis“ taksi automobiliai. Įmonės investicijos Kaune sieks apie 290 tūkst. eurų, planuojama sukurti 60 darbo vietų.
Taksi
Taksi / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Kaunas regiono mastais yra verslui strategiškai puikioje vietoje, taip pat šalia esantis Karmėlavos oro uostas nuolatos generuoja keleivių srautus, tad keista, kad iki šiol jame nebuvo teikiamos „premium“ klasės taksi paslaugos. Šiame mieste pamatėme nišą, kurią norėjome užpildyti, sujudindami šiek tiek užsistovėjusią taksi rinką, kauniečiams ir miesto svečiams suteikdami modernaus taksi pasirinkimo galimybę, – sako „Smart taxi“ vadovas Vytautas Reisas. – Mūsų tikslas yra tapti inovatyviausia taksi paslaugų teikėja Lietuvoje, tad plėsdami teikiamų paslaugų spektrą neapsiribojame tik Vilniaus miestu.“

Anot V. Reiso, klientų patogumui bus užtikrinamos bendros taksi iškvietimo galimybės abiejuose miestuose: „Labai svarbu išlaikyti trumpąjį telefono numerį 1820, taip pat mobiliąją programėlę, kuri vienodai veiktų ir Kaune, ir Vilniuje.“ Ateityje ją planuojama papildyti ir atsiskaitymo galimybe. Taip pat, Kaune išsiplėtus elektros stotelių tinklui, planuojama įsigyti taksi elektromobilių, kurie visai neseniai buvo pristatyti Vilniuje. 

„Smart taxi“ įkurta prieš 3 metus. Šiuo metu įmonės valdomą autoparką Vilniuje sudaro 55 taksi automobiliai: benzininiai „Toyota Verso“ ir „Toyota Corolla“, hibridiniai „Toyota Prius“, bei elektromobiliai „Nissan e-NV200“ ir „Nissan Leaf“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis