Vystydama „Model Y“ elektromobilio viziją, „Tesla“ pasirinko visiškai kitokį požiūrį į transporto priemonės gamybą naujose rinkose. Anksčiau automobilių gamintojas pradėdavo gaminti naują transporto priemonę Fremonto gamykloje, pristatymus pradėdavo į Šiaurės Ameriką ir išplėsdavo į kitas rinkas, kai gamykloje padaugėdavo pagamintų elektromobilių. Tačiau su „Model Y“ elektromobiliu „Tesla“ planuoja pirmiausiai pradžiuginti Europos ir Azijos gyventojus.
„Tesla“ pradėjo „Model Y“ gamybą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje, o dabar elektrinis visureigis jau yra pristatomas Kinijos gyventojams.
Sekanti yra Europa, tačiau norint, kad „Model Y“ būtų pristatytas senajame žemyne, „Tesla“ turi pradėti gamybą visiškai naujoje Berlyno „Gigafactory“ gamykloje.
„Tesla“ dabar atnaujino informaciją apie „Model Y“ laiko juostą Europoje. Nurodomas pristatymo laikas – 2021 m. vidurys. Taigi, liko visai nedaug.
Tikimasi, kad Berlyno „Gigafactory“ gaminamame „Model Y“ bus kelios naujos technologijos. Pirmiausia, jis bus aprūpintas naujais „Tesla“ baterijų elementais 4680. Šie nauji elementai bus naudojami kuriant naują konstrukcinį baterijų paketą, kai paketas naudojamas kaip konstrukcinė transporto priemonės važiuoklės dalis.
Galiausiai, Berlyno „Gigafactory“ gaminamas naujas „Model Y“ bus pagamintas iš daug mažiau dalių nei JAV pagamintas kolega. Priekinė ir užpakalinė apatinė dalis bus pagaminta iš vienos „Giga Press“ preso pagamintos dalies, sujungtos su struktūriniu akumuliatoriumi.
Tikimasi, kad šie pakeitimai labai supaprastins elektrinės transporto priemonės gamybą, sumažins išlaidas ir sukurs efektyvesnę transporto priemonę.
„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas neseniai pasidalijo pažanga, pasiekta Berlyno „Gigafactory“, kuris dabar atrodo pasirengęs pradėti gaminti „Model Y“ jau po kelių mėnesių.