Nustatyta, kad dėl defekto įmonės pagamintos oro pagalvės gali sprogti, į automobilio saloną pažerdamos plastikinių ir metalinių dalių, kurios gali smarkiai sužeisti automobilyje esančius žmones ar net tapti jų mirties priežastimi. Manoma, kad dėl šios problemos gali būti kalta cheminė medžiaga, kuri yra naudojama oro pagalvei pripūsti. Spėjama, kad karštose ir drėgnose sąlygose gali įtrūkti šios medžiagos talpa.
Dėl defekto įmonės pagamintos oro pagalvės gali sprogti, į automobilio saloną pažerdamos plastikinių ir metalinių dalių.
Dėl šio defekto visame pasaulyje jau žuvo 13 žmonių.
JAV valdžia jau liepė bendrovei „Honda“ ir kitiems automobilių gamintojams atšaukti visus automobilius, kurių oro pagalvėse nėra specialaus sausiklio, užtikrinančio minėtos cheminės medžiagos stabilumą.
Japonijos dienraščio „Nikkei“ teigimu, „Honda“ ketina plėsti savo automobilių atšaukimo programą į Aziją, Okeaniją, Pietų Ameriką ir Europą ir atšaukti dar 20 mln. automobilių. Iš viso bendrovei tektų taisyti daugiau nei 50 mln. automobilių, kas kainuotų 200 mlrd. jenų (1,87 mlrd. JAV dolerio).
Pati bendrovė kol kas tokio pranešimo nepatvirtino.
Praėjusią savaitę JAV nacionalinė eismo greitkeliuose saugumo administracija (NHTSA) nurodė bendrovei „Takata“ atšaukti 35–40 mln. oro pagalvių, įrengtų JAV važinėjančiuose automobiliuose. Visame pasaulyje bendrovė jau atšaukė 50 mln. oro pagalvių.