Kaip bus važiuojama:
• greitis – maksimalus leistinas;
• sustojimai – tik papildyti degalų;
• maršrutas – navigacijos sistemos rekomenduojamas kaip greičiausias.
Dalyvaukite konkurse
Spėkite degalų sąnaudas (l/100 km), važiavimo laiką (važiavimo laikas yra kelionės laikas atmetus sustojimus) ir kuo tikslesnį nuvažiuotų kilometrų skaičių („Google Maps“ programėlė sako, kad reikės įveikti 2047 km, o kiek bus iš tiesų – nežinome ir patys).
Tiksliausiai atspėjusių laukia trys vertingi „Škoda“ prizai:
• „Škoda“ laikrodis (tiksliausiai atspėjusiam važiavimo laiką);
• „Škoda“ akiniai nuo saulės (tiksliausiai atspėjusiam degalų sąnaudas);
• Škoda Superb modeliukas (tiksliausiai atspėjusiam nuvažiuotų kilometrų skaičių).
Jeigu yra keletas teisingų spėjimų – laimi pirmasis. Rezultatus ir nugalėtojus paskelbsime iš karto po finišo Vilniuje.
Papildyta: paskelbėme nugalėtojus.
Spėjimus (važiavimo laikas/degalų sąnaudos/kilometrų skaičius) rašykite „Gazo“ FB paskyros komentaruose .
Prizus galima atsiimti „Auto Bild Lietuva“ redakcijoje, Oslo g. 7, Vilnius, tel. pasiteirauti: 8 659 55 555.
Kuo ypatingas šis „Škoda Superb“ modelis
Tekstas esantis apačioje buvo atspausdintas viename „Auto Bild Lietuva“ žurnalo numerių.
„Škoda Superb“ subalansuotas tolimoms kelionėms. Jis nepralenkiamas erdvumu – automobilio gale Superb siūlo beveik tiek pat erdvės, kiek ir S klasės Mercedes. Atidarius bagažinės dureles norisi sušukti „Aūū!“. Superb bagažinėje telpa iki 625 l bagažo, tai yra 39 litrais arba vienu dideliu lagaminu daugiau negu „Passat“ sedane. Kadangi „Superb“ bagažinės durelės atsidaro su visu stiklu, joje lengvai telpa net ir didelių matmenų daiktai.
Čekai savo flagmanui sumontavo reguliuojamą važiuoklę. Važiuojant „Comfort“ režimu, didysis „Škoda“ per visus nelygumus rieda taip minkštai, kad galėtų tapti naujuoju vidutinės automobilių klasės standartu.
Tačiau „Superb“ sugeba ne tik tai. Važiuojant sportiniu režimu jis suteikia daug džiaugsmo dinamiško važiavimo mėgėjams. Džiugina ir naujasis 190 AG dyzelinis variklis. Nuo pat mažiausių sūkių keturių cilindrų variklis ima ryžtingai dirbti. Jis neturi jokios „turbo duobės“, kuri šiaip dažnai juntama automobiliuose su turbodyzeliniais varikliais ir dvigubos sankabos pavarų dėže.
Net esant didelėms apsukoms TDI variklis išlieka tylus ir taupus, o 100 km kelio įveikti jis turi pasitenkinti vidutiniškai 4,5 l dyzelino – na, bent jau taip teigia gamintojas.
Ženeva–Vilnius 2018
Sutinkame. Taip, „Superb“ yra laaaabai erdvus, taip, jo bagažinė yra milžiniška, taip jo važiuoklė labai komfortiška, taip, 190 AG dyzelinis variklis „veža“ labai dinamiškai. Lieka vienintelis klausimas – kiek dyzelino iš tikrųjų sunaudoja „Škoda Superb“ važiuojant greitai?
Kodėl kyla toks klausimas? Todėl kad degalų sąnaudų matavimo metodika, kurią naudoja gamintojai, yra labai specifinė ir atitolusi nuo tikroviškų važiavimo sąlygų.
„Škoda Superb“ 2.0 TDI DSG duomenys
Variklis – turbodyzelinis • Darbinis tūris – 1968 cm3 • Galia – 140 kW (190 AG) esant 3500 aps./min. • Maks. sukimo momentas – 400 Nm esant 1750 aps./min. • Maksimalus greitis – 235 km/h • 0–100 km/h – per 7,7 s • Degalų bako talpa – 66 l • Bagažinės tūris –625–1760 l • Degalų sąnaudos užmiestyje – 4,1 l dyzelino/100 km.