„Modelio žymuo „plus“ reiškia dar labiau pagerintus „Audi“ aukščiausios klasės sedano padidintos galios modifikacijos techninius parametrus, o atlikti patobulinimai paverčia naująjį „Audi S8“ neprilygstamai sportišku ir prabangiu limuzinu,“ - naujovę ne be pasididžiavimo pristato „Audi“ vyr. inžinierius, prof. dr. Ulrichas Hackenbergas.
Vienas iš esminių „Audi S8 plus“ privalumų – lengviausias klasėje, sveriantis tik 231 kg., kėbulas, sumontuotas ant „Audi Space Frame“ (ASF) konstrukcijos rėmo.
Kurdami šiam modeliui skirtą 4.0 TFSI variklį, „Quattro GmbH“ padalinio inžinieriai padirbėjo iš peties. Savitu gausmu pasižymintis 445 kW (605 AG) pajėgumo V8 „biturbo“ variklis išvysto iki 700 Nm sukimo momentą, o įjungus specialų trumpalaikio įpūtimo slėgio padidinimo režimą atsiranda galimybė „išspausti“ ir 750 Nm momentą.
Iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja vos per 3,8 sek. Automobilis važiuoja 250 km/val. greičiu – toks yra elektroninių ribotuvų nustatytas maksimalus greitis. Už papildomą mokestį išjungus ribojimą maksimalus greitis ūgteli iki įspūdingų 305 km/val.
Variklio judesį paskirsto 8 laipsnių „tiptronic“ pavarų dėžė, o ratams perduoda „quattro“ visų ratų pavara su sportiniu diferencialu.
Vokietijos rinkai skirti automobiliai galės įsibėgėti iki 305 km/val.
Važiuoklės išskirtinumą kuria pneumatinės adaptyvinės sportinės pakabos ir dinaminio vairo stiprintuvo tandemas. Vokietijos rinkai skirtas „Audi S8 plus“ komplektuojamas su išskirtiniais 21 colio ratlankiais su 275/35 padangomis.
Minėtas papildomas maksimalaus greičio padidinimas iki 305 km/val. - neatsiejama dinaminio paketo dalis. Vokietijos rinkai skirtuose automobiliuose šis paketas jau yra bazinėje komplektacijoje. Pakete taip pat yra iš anglies pluošto ir specialios keramikos pagaminti stabdžių diskai su pilkos spalvos apkabomis ir „Audi ceramic“ (pažangias medžiagas kuriančio „Audi“ padalinio) emblema ir neprilygstamą variklio gausmą generuojanti specialiai modifikuota sportinė išmetimo sistema.
Nuo įprastų A8 šeimynos limuzinų galingasis „S8 plus“ skiriasi sportiškumą pabrėžiančiais išorės dizaino akcentais. Jau pirmąjį žvilgsnį prikausto bagažinės gaubto aerodinaminis elementas, kuris gali būti juodas arba kėbulo spalvos. Išraiškingos „Singleframe“ grotelės - korinės struktūros. Jos, kaip ir galingų oro įsiurbimo kiaurymių grotelės, pagamintos iš anglies pluošto.
Priklausomai nuo komplektacijos ir papildomų suasmeninimo paketų, galinio vaizdo veidrodėlių korpusai gali būti juodos, aliuminio arba kėbulo spalvos. Pagal užsakymą jie gali būti gaminami iš anglies pluošto.
Langus ir galinį stiklą puošia juodos spalvos apvadai.
Ant priekinių sparnų puikuojasi S8 emblemos, o galinę dalį puošia V8 T variklio indekso ženklas. Galinių žibintų blokai uždengti tamsintu stiklu. Kėbulo spalvą galima pasirinkti iš standartinės „Audi S8“ spalvų paletės.
Vokietijos rinkai skirti „Audi S8 plus“ puikuojasi naujoviškais „Matrix“ LED priekiniais žibintais su dinaminiais posūkio signalais. Šie žibintai puikiai apšviečia kelią beveik neakindami priešpriešinio eismo dalyvių.
„Audi S8 plus“ salonas – tipiškas prabangaus limuzino interjeras, praturtintas sportiniais elementais. Odinės sėdynės bei vairo ir svirčių aptraukimai papuošti kontrastingų spalvų siūlėmis. Stogas ir galinė lentynėlė aptraukti juoda zomša.
S8 emblema papuošto prietaisų skydelio rodmenų skalės pilkos spalvos, rodyklės – baltos. Pedalai ir atrama kojoms uždengti nerūdijančio plieno antdėklais. Sportinis daugiafunkcinis vairas taip pat papuoštas S8 logotipu.
„Audi S8 plus“ tiekiamas su įprasto ilgio kėbulu, komplektuojamas patogiais salono šviestuvais, daugiafunkciniu elektroniniu centrinio užrakto su rakteliu, durelių varstymą palengvinančiais šarnyrais ir automagnetola su CD/ DVD keistuvu.
Baziniame komplekte taip pat yra gausus vairavimo pagalbininkų komplektas, keturių zonų automatinis oro kondicionierius, „Bose“ erdvinio garso sistema ir „MMI navigation plus“ navigacinė sistema su „MMI touch“ jutikliniu ekranu.
„Audi S8 plus“ bus galima įsigyti jau lapkričio pabaigoje. Kaina prasideda nuo 145 200 eurų.