Anot jo, „Keturiasdešimt aštuntame“, kaip ir visuose „Harley-Davidson“ motociklų varikliuose, didelis sukimo momentas išvystomas ganėtinai anksti, o maksimaliai pasireiškia esant 3000 aps./min. Tuo metu kitų gamintojų motociklai tokį sukimo momentą pasiekią tik esant 6000-7000 aps./min. Tai reiškia, kad važiuojant kreiseriniu greičiu, kai sūkiai yra 2000-2500 aps./min., visuomet lieka didelė atsarga jėgos ir pasukus akceleratoriaus rankeną, gaunama didelė trauka ir galima pasiekti pagreitėjimą neperjungiant žemesnės pavaros. Tuo išsiskiria visi „Harley-Davidson“ varikliai ir tuo skiriasi nuo kitų motociklų variklių – didelis sukimo monetas esant žemoms apsukoms.
„Harley-Davidson“ nuotr. /„Harley-Davidson Sportster Forty-Eight“ |
Pasak A.Skernevičiaus, kuro sąnaudomis gamintojai taip pat pasirūpino. „Šiame modelyje yra įrengta įpurškimo sistema, kuri kuro sunaudojimo vidurkį sumažino iki 4.8 litro (mieste iki 5.8, trasoje – 3.8 litro). Turint omenyje, kad variklio darbinis tūris 1200 kūbinai centimetrai, toks kuro sunaudojimas, manau, yra geras rezultatas“, – apie motociklo naujoves pasakoja gamintojo atstovybės Vilniuje vadovas.
Kitas labai svarbus momentas, kuris daro šį motociklą patraukliu pirkėjui, anot gamintojo atstovų, yra gera kaina – apie 10 000 tūkst. eurų (34,5 tūkst. Lt). „Forty-Eight“ skirtas miestui ir priemiesčiui, todėl puikiai tinka važinėjimui nedideliais „lietuviškais“ maršrutais.
„Harley-Davidson“ nuotr. /„Harley-Davidson Sportster Forty-Eight“ |
„Galima drąsiai teigti, kad nerasi nei vienos kitos firmos to paties rinkos segmento motociklo taip gerai atrodančio, turinčio tokias puikias technines charakteristikas ir tokią kainą. Sėkmingas klasikinio lenktyninio ir naujoviško dizaino mišinys neturintis analogų, plius gera kaina – viliojantis derinys. Ypatingai jaunimui, kuriam „Harley-Davidson“ paskutiniais metais skiria daug dėmesio“, – sako „Harley-Davidson“ Vilnius vadovas, kurio salone galima apžiūrėti ir įvertinti du „keturiasdešimt aštuntuosius“ – juodą ir „rock gold“ (perlo auksinė).
Motociklų spalvų gamą „Harley-Davidson“ kiekvienais metais keičia ir, pamačius spalvą, galima pasakyti kurių metų tai modelis. Šiais metais yra siūlomos 5 spalvos. Reikia paminėti, kad „spalva“ šiame modelyje, tai yra bako spalva, nes visas motociklas yra juodas ir tik kelios detalės chromuotos (duslintuvai, cilindrų galvutės ir priekinės šakės detalės). Taip pat svarbi nauja „Harley-Davidson“ koncepcija, kai buvo stengiamasi ne gražinti, bet stiprinti atskirus motociklo mazgus.
„Manau, kad „Harley-Davidson“ ne vienerius metus tobulino tą koncepciją, apklausė ne vieną tūkstantį jaunuolių, kad išsiaiškintų kaip jie įsivaizduoja motociklo estetiką ir tai pritaikė „Forty-Eight“. Akivaizdu, kad su dizainu labai stipriai padirbėta, nes rezultatas išėjo puikus ir pardavimai tai tik patvirtina. Tikimės, kad greitai „Forty-Eight“ populiarumo banga atsiris ir iki Lietuvos“, – sako A.Skernevičius.