Spūstys prie troleibusų stotelės: kodėl įvažiavimas asfaltuojamas vidury dienos?

Pirmadienį priešpiet Vilniuje, T.Narbuto gatvėje, šalia visuomeninio transporto stotelės susidarė automobilių spūstis, nes važiavęs troleibusas staiga sustojo pirmojoje eismo juostoje, įsijungęs avarinį signalą. Paaiškėjo, kad troleibusai ir autobusai tiesiog nebegali įvažiuoti į stotelę, nes jos prieigos yra asfaltuojamos. Tik kodėl to nebūtų galima daryti naktį?
Remontuojamas įvažiavimas į T.Narbuto stotelę
Remontuojamas įvažiavimas į T.Narbuto stotelę / 15min skaitytojo Adrijaus nuotr.

Vasarą Vilniaus miesto savivaldybė vis nepraleisdavo progos pasigirti, kad, stengdamiesi nedidinti spūsčių, kelininkai dirba naktimis. Tokiu būdu eismas nėra stabdomas, o darbai vyksta. Tiesa, nepatenkintų tuo irgi atsirasdavo – daliai vilniečių tai trukdydavo miegoti, nes kelių remontas užsitęsdavo gerokai po vidurnakčio.

Remontas vidury dienos

Tačiau rudenį praktika dirbti naktimis, kad dienomis darbai netrukdytų eismui, atrodo, vadovaujamasi ne visada.

Vairuotojai tuo įsitikino pirmadienį priešpiet, kai kimšosi T.Narbuto gatvė, kadangi, negalėdami įvažiuoti į stotelę, autobusai ir troleibusai keleivius išleisdavo ir pasiimdavo sustoję tiesiog vidury gatvės. Visuomeninio transporto vairuotojai tiesiog neturėjo kitos išeities.

Vieni troleibusai ir autobusai stabtelėdavo prieš stotelę, iš karto už pėsčiųjų perėjos, apie savo veiksmą kitiems vairuotojams pranešdami avariniu mirksėjimu. Kiti – pravažiavę stotelę, tada keleiviams tekdavo eiti per žolę.

Eismas sumažėjęs

Vilniaus savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Antanas Mikalauskas tvirtina, kad toks laikas kelio remontui pasirinktas neatsitiktinai – eismo srautai po rytinio piko jau buvo sumažėję, tad didelių trukdžių nesusidarė.

„Šiandien apie 11 val. T.Narbuto gatvėje esančioje stotelėje buvo klojama nauja asfaltbetonio danga. Remonto darbai užtruko vos kelias valandas (nuo 9 iki 12 val.) ir buvo vykdomi tuomet, kai transporto eismas nėra intensyvus“, – sakė A.Mikalauskas.

Jis taip pat pabrėžė, kad gatvės remontuojamos ir naktimis – pirmadienio vakarą nuo 22 val. iki 5 val. ryto ketinama dirbti Viršuliškių gatvėje ties sankryža su Laisvės prospektu.

Remonto darbai užtruko vos kelias valandas (nuo 9 iki 12 val.) ir buvo vykdomi tuomet, kai transporto eismas nėra intensyvus, – sakė A.Mikalauskas.

„Pavasarį pradėjus įgyvendinti gyvenamosios aplinkos gerinimo programą pagrindinėse Vilniaus miesto gatvėse remonto darbai vyko naktimis, pvz: Antakalnio, Kalvarijų, V.Kudirkos g., Laivės pr., Santariškių žiede ir kitose miesto vietose. Be to, pirmosiomis rugsėjo savaitėmis suintensyvėjus eismui sostinėje savivaldybė laikinai apribojo remonto darbus keliuose tam, kad mieste spūsčių sumažėtų ir tai kiek įmanoma mažiau trukdytų vilniečiams, keliaujantiems į ugdymo įstaigas, darbus“, – apie būdus, kad eismo spūstys nedidėtų mieste bent jau dėl remonto darbų, kalbėjo A.Mikalauskas.

Kilometrai naujo asfalto

Vilniaus savivaldybės duomenimis, per penkis mėnesius įvairiose sostinės seniūnijose išasfaltuota beveik 34 km gatvių, o tai yra 10 km daugiau nei pernai.

Didžioje dalyje gatvių bus remontuojamos atsiradusios duobės, dalis gatvių bus tvarkomos ištisinio asfaltavimo būdu, kai keičiama visa kelio danga. Suremontuotos šios Vilniaus gatvės: Laisvės pr. (nuo Buivydiškių g. iki st. „Vilniaus rajono poliklinika“), Kęstučio g. (nuo Pušų iki Liubarto g.), Titnago g. (nuo Jankiškių g. link Gariūnų g.), Sakališkių g. (nuo Pagubės g. iki Birelių sodų g.), Žolyno g., Mileišiškių g. (nuo Žolyno g. iki Mileišiškių Sodų g.), Salininkų g., Taikos g. (nuo Justiniškių-Taikos gatvių sankryžos iki Taikos g. 129), Kalvarijų g. (nuo Žalgirio g. iki Apkasų g.), Santariškių g. ir žiedinė sankryža, V.Kudirkos g., Kovo 11-osios g., Antakalnio g. (nuo Žolyno g. iki Nemenčinės plento) ir Tuskulėnų g. Suremontuotos provėžos Savanorių pr. (nuo žiedo į Panerių pusę), Nemenčinės plente, S.Batoro gatvėje. Šiuo metu darbai vyksta tik Čekoniškių ir Pašto gatvėse.

15min skaitytojo Adrijaus nuotr./Remontuojamas įvažiavimas į T.Narbuto stotelę
15min skaitytojo Adrijaus nuotr./Remontuojamas įvažiavimas į T.Narbuto stotelę

Per kelis mėnesius Vilniaus miesto savivaldybė išasfaltavo 5,75 km žvyrkelių. Tai kone dvigubai daugiau nei pernai – 2,8 km. Asfaltas buvo paklotas Rodūnios kelyje, Varnės, Platiniškių, B.Krivicko, Užusienio, Rytų, Juodvarnių gatvėse ir Liepų alėjoje.

Taip pat po devynerių metų pertraukos pradėta remontuoti įvažiavimus į daugiabučių kiemus – suremontuota daugiau kaip 440, paklota daugiau kaip 9 km naujų ir suremontuoti 3 km ištrupėjusių šaligatvių. Šaligatviai pirmiausi buvo klojami ten, kur jų iš tikrųjų labiausiai reikia: prie viešojo transporto stotelių, mokyklų, perėjų. Kitąmet, antrajame šaligatvių tiesimo etape, planuojama pakloti dar 13 km naujų šaligatvių ir suremontuoti apie 5 km senų, susidėvėjusių. Per ateinančius metus planuojame suremontuoti 550 įvažiavimų į daugiabučių kiemus bei išasfaltuoti 45 km gatvių.

Sostinės gatvių tvarkymui šiemet skirta apie 17 mln. eurų – 8 mln. eurų skiria Lietuvos automobilių kelių direkcija, dar 9 mln. eurų – iš miesto biudžeto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs