Aiškumo dėlei reikėtų pasakyti, kad „Swedish Automobile“ kompanija iki vakar vakaro valdė du automobilių gamintojus – problemų kamuojamą SAAB ir sportinius automobilius gaminantį „Spyker Cars“. Pastarasis ir buvo parduotas amerikiečiams, SAAB vis dar lieka „Swedish Automobiles“ kompanijos rankose.
Nors pardavimo sandorio nepatvirtino nei „Swedish Automobiles“, nei „North Street Capital“, tokiu solidžią reputaciją turinčiu leidiniu kaip „Financial Times“ abejoti nederėtų.
Apie „Spyker Cars“ pardavimą kalbama jau ne pirmas mėnuo. Ilgą laiką buvo manoma, kad šią Olandijoje įsikūrusią kompaniją pirks Vladimiras Antonovas su partneriais, tačiau kompanijos nesugebėjo susitarti. Kad ponas Antonovas turi kitokių planų, liudija ir faktas, kad vos praeitą savaitę jis paskelbė planuojantis prikelti „Jensen Interceptor“ sportinį automobilį.
Šis pardavimas turėtų gerokai optimistiškiau nuteikti SAAB automobilių gerbėjus. „Swedish Automobiles“ sunkiai sekėsi surinkti reikiamų pinigų skoloms ir atlyginimams. Ir nors „Spyker Cars“ pardavimas neatneš visų reikiamų pinigų, kažkuriam laikui jų tikrai užteks. Tikėtina, kad bus sumokėtos skolos detalių tiekėjams, darbuotojams ir kompanija galės susikoncentruoti vienam tikslui – gaminti automobilius.
Papildyta 14:20: Pasak „Automotive News“, šio sandorio vertė – 32 mln. eurų (apie 110 mln. lt.).