Pastaroji bei ankstesnė „Corvette“ versijos pasaulyje žinomos, kaip pakankamai pajėgūs automobiliai. Net ir lyginant su „Porsche 911“ ar kitais, panašaus kalibro modeliais. Nenuostabu, kad vyrukai iš SRT divizijos stengiasi sukurti kažką geresnio ir dalį „Corvette“ mėgėjų persivilioti pas save.
Tačiau naujosios kartos „Viper“ palyginime prieš „Corvette Stingray“ tiesiog neturėjo kuo prilygti – šiam automobiliui teko nusileisti beveik kiekvienoje rungtyje. Žinoma, čia kalbama apie dinamines mašinų savybes.
Tik pagreičio testuose „Viper“ buvo pajėgesnis – stabdymo, slalomo maksimalios išcentrinės jėgos rungtyse šis automobilis nusileido gerokai pigesniam „Corvette“.
Abu JAV gaminami sportiniai automobiliai turi galinių varančiųjų ratų važiuokles, tačiau 8,4 litro V10 „Viper“ motoras generuoja 640 AG ir 813 Nm, o septintosios kartos „Corvette“ 6,2 litro V8 jėgainė – 455 AG ir 624 Nm. Pastarasis modelis už „Viper“ lengvesnis maždaug 140 kg.
Kaina paminėta ne veltui – baziniai „Viper“ Jungtinėse Amerikos Valstijose kainuoja nuo 100 tūkst. JAV dolerių, tuo tarpu pigiausią naująjį „Corvette“ galima įsigyti tik už 52 tūkst. JAV dolerių – beveik du kartus pigiau. Edmunds.com palygino beveik 102 tūkst. JAV dolerių kainuojantį „SRT Viper“ ir apie 70 tūkst. JAV dolerių kainuojantį „Corvette Stingray“ su už papildomą kainą montuojamu Z51 paketu.
Visgi, Europoje „Chevrolet Corvette Stingray“ bus gerokai brangesnis, tuo tarpu nėra aišku, ar „SRT Viper“ pasieks mūsų žemyną. Net ir teigiamu atveju pastarojo automobilio kaina šoktels apie du kartus.