Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Stambusis verslas kasko draudimą renkasi dažniau nei smulkieji verslininkai

„PZU Lietuva“ užsakymu atlikta Lietuvos verslininkų apsauga parodė, kad smulkusis verslas prasčiausiai rūpinasi savo automobilių parko draudimu, kiek daugiau dėmesio tam skiria vidutinės įmonės. Labiausiai automobilius saugo stambiosios įmonės.
Įvykio vietoje
Įvykio vietoje / Tomo Markelevičiaus

Paklausus verslininkų, kurie iš jų yra apdraudę turimą automobilių parką kasko draudimu, paaiškėjo, kad maždaug 6 iš 10 smulkiųjų ir vidutinių verslininkų yra tai padarę. Stambių įmonių atstovų tarpe kasko draudimą yra pasirinkę beveik visi (9 iš 10 apklaustųjų). 

Labiausiai automobilius Lietuvoje saugo prekybos įmonės – 75 proc. iš jų draudžia mašinas kasko draudimu

Tik apie 12 proc. stambių įmonių ryžtasi nedrausti automobilių.

„Kasko draudimu mašiną apsaugo kiek daugiau nei pusė smulkaus verslo atstovų. Deja, neapsidraudusiems verslininkams nuostolius dėl apgadinto automobilio tenka dengti iš įmonės kišenės. Smulkiai įmonei tai – gerokai didesne našta“, – teigia „PZU Lietuva“ Produktų ir rizikos valdymo departamento direktorius Edvardas Skupas.

Jis pabrėžė, kad labiausiai automobilius Lietuvoje saugo prekybos įmonės – 75 proc. iš jų draudžia mašinas kasko draudimu. Vos mažiau automobilių parku rūpinasi statybos bendrovės – 70 proc. Paslaugų srityje kasko renkasi 60 proc. įmonių, ir tik pusė (52 proc.) gamybos verslo linksta apsisaugoti nuo galimų nuostolių, sudaužius ar apgadinus automobilį.

„PZU Lietuva“ Produktų ir rizikos departamento direktorius teigia, kad Lietuvos automobilių parkas iš lėto atsinaujina – draudimo portfelyje daugėja naujų automobilių. 2013 m. kasko draudimo rinka šalyje augo 7 proc. Praėjusiais metais „PZU Lietuva“ įmonių kasko draudimas augo 17 proc., fiziniai asmenys draudėsi 11 proc. daugiau. Abiem rodikliais „PZU Lietuva“ kasko draudimo apimtys dukart viršijo rinkos augimo rodiklius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos