„Seniai turi galioti nuostata, kad teršėjas moka. Mokesčio nereikėtų mokėti EURO 5 ir EURO 6 taršą atitinkantiems automobiliams, o EURO 5 automobiliai gaminami jau nuo 2009 metų. Pasiūlymas yra tas, kad automobiliai, kurie išmeta daugiau kaip 100 gr. anglies dvideginio, irgi būtų apmokestinti. Taigi būtų apmokestinami ir nauji automobiliai, kurie būtų galingesni ir kurie išmeta daugiau anglies dvideginio“, - „Žinių radijo“ laidoje „Aktualioji valanda“ penktadienį sakė S. Brundza.
Pasak jo, mažiau taršių, hibridinių automobilių ar elektromobilių savininkai sulauktų lengvatinių sąlygų ir papildomos valstybės paramos. Be to, taip jis sako būtų nušaunami du zuikiai: mažinama tarša ir didinamas saugumas keliuose.
„Naujesni automobiliai yra kartais, net ne procentais, saugesni už senesnius. Taip mes saugotume savo ir savo artimųjų sveikatą ir gyvybę“, - kalbėjo S. Brundza.
Jis taip pat pažymėjo, kad pinigai, surinkti iš naujo mokesčio, būtų skirti kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, kas esą leistų pagerinti eismo sąlygas ir kelių infrastruktūrą.
Visą laidos „Aktualioji valanda“ įrašą klausykite čia.