„Naują dyzelino priedo formulę „D Fortis Plus“ sukūrėme stebėdami dyzelinių variklių evoliuciją ir augantį dyzeliu varomų automobilių populiarumą. Nuolat ieškome galimybių tobulinti degalus, kad šie ne tik atitiktų, bet ir diktuotų naujus degalų standartus“, – sakė „Lietuva Statoil“ pardavimų ir tiekimo departamento direktorius Giedrius Bandzevičius.
Laboratorijose atlikti bandymai parodė, kad su „D Fortis Plus“ tiek važiuojant mieste, tiek ir užmiestyje, degalų sunaudojama iki 3 proc. mažiau nei naudojant įprastą dyzeliną be priedų. „Naujieji „Fortis Plus“ priedai išvalo ir išlaiko švarią degalų įpurškimo sistemą, o tai pagerina degalų sudegimą ir užtikrina variklio darbo ekonomiškumą“, – aiškino G.Bandzevičius.
Nauju priedu pagerintas dyzelinas taip pat greičiau ir efektyviau užsidega, o tai padeda lengviau užvesti šaltą variklį. „Jeigu temperatūra lauke atšaltų iki -32 laipsnių, šis naujo priedo privalumas būtų labai reikšmingas“, – tikino G.Bandzevičius.
„D Fortis Plus" tinka ir senos, ir naujos kartos pažangiems dyzeliniams varikliams. Dyzelinu „D Fortis Plus“ bus prekiaujama 47-iose iš 66-ių „Statoil“ pilno aptarnavimo degalinių Lietuvoje. Į degalines tiekiamas „D Fortis Plus“ dyzelinas yra A2 arktinės klasės, jo filtruojamumo temperatūra siekia 32 laipsnius šalčio.
Remiantis LR Statistikos departamento duomenimis, šiuo metu pusė Lietuvos keliais važinėjančių lengvųjų automobilių yra varomi dyzeliu. Pirmą kartą Lietuvoje registruojamų automobilių skaičių statistika dar įspūdingesnė – net 3 iš 4 naujai šalyje užregistruojamų automobilių yra su dyzeliniais varikliais. Nuo 2006 metų Lietuvoje dyzelinu varomų automobilių skaičius ūgtelėjo iki 53 proc. (2006 m. sudarė 37 proc.), kasmet jų padaugėja maždaug 3 proc.