Kaip pranešta tarybos posėdžio metu, stovėjimo vietas administruos aikštelę valdanti bendrovė.
„Už tą 50 vietų įmonė iš karto sumoka visą sumą, o po to leidžia naudotis miestiečiams, kurie atvažiuodami moka už tas vietas ir tuos pinigus jie surenka. Yra labai paprasta ir pigiau kainuoja įrengti apskaitą“, – posėdyje sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Opozicinė konservatorių frakcija išsakė nuogąstavimus, jog taip kyla rizika, jog šiose vietose miestiečiai faktiškai statyti automobilių negalės, nes jos bus prieinamos tik šalia esančių verslo centrų klientams.
„Klausimas kelia abejonių, ar miestiečiai turės tą 50 vietų. Sprendimas yra parengtas tam, kad viena iš įmonių išsipirktų tas rezervuotas vietas ir tada visas parkavimas priklausys tik toms įmonėms, kurios yra šalia“, – sakė konservatorė Edita Gudiškauskienė.
„Antra vertus, Geltonoji zona: visoje Europos šalių praktikoje požeminis parkavimas yra pigesnis negu antžeminis“, – pastebėjo ji.
Iš pradžių buvo siūloma, kad šios stovėjimo vietos būtų priskirtos Raudonajai zonai, kur valanda stovėjimo kainuoja 1,2 euro, tačiau taryba pritarė komiteto siūlymui ir perkėlė jas į brangesnę, Geltonąją zoną, kur valanda kainuoja 2 eurus.
Koncerno SBA projektų vystymu besirūpinančios bendrovės „Urban Inventors“ vadovas Lionginas Šepetys BNS yra sakęs, kad po Vienybės aikšte esanti automobilių stovėjimo aikštelė miestiečiams atvira taps artimiausiu metu, kai tik bus baigti tvarkyti formalumai.
Iš viso požeminėje aikštelėje po Vienybės aikšte yra 500 vietų. Likusios vietos bus skirtos šalia įsikūrusių SBA valdomų verslo centrų nuomininkams.