Atvirame variklio skyriuje darbuojasi 5,7 l V8 tipo variklis su „Edelbrock“ įsiurbimu ir „Holley“ karbiuratoriumi. Tiesa, variklio techninės charakteristikos slepiamos. Jam kompaniją plaiko 5 pavarų mechaninė transmisija, rašo „Trucker“.
Pagrindinė matinė kėbulo spalva labai skiriasi nuo laimo spalvos ratlankių. Na, bet dėl skono juk nesiginčijama. Bet kuriuo atveju, su šiuo automobiliu drąsiai galite važiuoti į bet kurią parodą.
Vyšninės spalvos radiatoriaus groteles įrėmina „liepsnos liežuviai“, o trumpą krovinių skyrių užbaigia keistoki žibintai.
Tokiame pat keistame salone sumontuotos „kaušo“ tipo sėdynės, o apdailoje panaudotas aliuminis – lubas ir galinę sienelę dengia folija. Pavarų perjungimo svirtis papuošta kaukole...
Buvo perdaryta ir pikapo pakaba bei rėmas. Be to jis praturtintas diskiniais "Wilwood" stabdžiais ir elektriniais langų pakelėjais. Perdarytas modelis spėjo nuvažiuoti tik 3 tūkst. km. Šiandien už jį prašoma 29 tūkst. JAV dolerių.
Tiesa, automanai ginčijasi, ar čia tikrai „street rod“, ar „rat rod“ stilius. Apie šiuos stilius daugiau galite perskaityti susijusiose naujienose: