80 sekundžių trukmės vaizdo siužete nevairuojamas automobilis išvengia vaikų, žaidžiančių vaizdingame gimtajame Hitlerio miestelyje Austrijoje, tačiau nestabdydamas pervažiuoja jaunąjį Adolfą. Klipe pasirodo teksto eilutė apie tai, kad automobilyje esanti susidūrimo išvengimo technologija „aptinka pavojus dar prieš jiems atsirandant“.
Paskutinis kadras, kuriame mokyklinio amžiaus vaikas, kuriam taip ir nelemta tapti didžiuoju vadu, guli ant žemės, o jo rankos ir kojos sudaro svastikos formą – taip pat itin efektingas ir įsimintinas.
Motininė „Mercedes-Benz“ kompanija „Daimler“ privertė studentus papildyti savo reklamą eilutėmis apie tai, kad tai nėra oficiali kampanija, o nepriklausomas projektas. Dėl savo kontroversiškumo klipas greitai tapo virusiniu ir per keturias dienas „YouTube“ vaizdo archyvų portale jį peržiūrėjo daugiau nei 1,2 mln. internautų.
Kaip praneša Adweek.com, vaizdo klipo kūrėjai – Tobia Haase, Janas Mettleris ir Lydia Lohse – sako norėję išnagrinėti technologijos moralumą klausdami, kas nutiktų, jei mašinos turėtų sielas.