Pirmąjį šių dviejų kompanijų elektromobilių tarpusavio palyginimą atliko Vokietijos TV laida, tačiau joje su „Taycan Turbo S“ elektromobiliu buvo lyginamas „Tesla Model S P100D“.
Tai tikrai ne naujausia „Model S“ versija ir „Porsche Taycan“ gana stipriai jį nugalėjo.
Akivaizdu, kad daugeliui kilo klausimas: kodėl nebuvo tarpusavyje palyginta naujausia „Tesla Model S Raven“ versija su „Porsche Taycan Turbo S“?
„Top Gear“ būtent tai ir padarė. Ir nors pripažinta, kad tai yra du aukščiausios klasės elektromobiliai bei „Model S Raven“ yra patogesnis, talpesnis, užtikriną patogesnį įkrovimą ir didesnį nuvažiuojamą atstumą, bet greičių testai vis tiek nulėmė „Porsche Taycan Turbo S“ pergalę.
Į šiuos „Top Gear“ paskelbtus elektromobilių rezultatus sureagavo Brooksas iš „DragTimes“, kurie specializuoja būtent traukos lenktynėse.
Brooksas teigia, kad „Top Gear naudojosi senesniais testų rezultatais ir Model S galia nebuvo pilnai išnaudota – neįjungta Launch Control“:
Šiuos Brookso žodžius patvirtino ir „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas ir pridūrė, kad būsimas programinės įrangos atnaujinimas taip pat turėtų užtikrinti, jog „Model S“ ketvirčio mylios lenktynėse įveiks „Taycan Turbo S“:
„DragTimes analizė teisinga. Be to, atkeliauja „Model S“ skirtas programinės įrangos atnaujinimas, kuris maksimalią galią padidins 50AG. Dėl to „Model S“ turėtų įveikti „Porsche Taycan Turbo S“ ketvirčio mylios lenktynėse ir įsibėgėjime nuo 0 iki 60 mylių per valandą.“
Elonas Muskas apie elektromobilių galios padidinimą, kuris, matyt, buvo pasiektas optimizuojant variklio valdymą, užsiminė skelbdamas III-ojo ketvirčio finansinius kompanijos rezultatus.
Ir šis programinis įrangos atnaujinimas jau atkeliavo į kai kuriuos „Tesla“ elektromobilius, tad greitu metu galime sulaukti ir dar vieno „Tesla Model S“ ir „Porsche Taycan Turbo S“ palyginimo.