„Boxer“ variklių pagrindinis principas – horizontaliai išdėstyti cilindrai. Tokia cilindrų konfigūracija turi daug privalumų. Vienas priešais kitą simetriškai įrengti stūmokliai iki minimumo sumažina variklio vibraciją. Plokščia variklio konstrukcija ir žema jo padėtis lemia žemesnį automobilio svorio centrą, o tai užtikrina didesnį stabilumą ir geresnį valdymą.
Šį mėnesį „Subaru“ pažymėjo dar vieną svarbų įvykį – pagaminta 14 mln. simetriškųjų visų varomųjų ratų sistemų (AWD). Pirmąkart ši sistema pristatyta kartu su „Subaru Leone 4WD Estate“ furgonu 1972 m. rugsėjo mėn.
„„Boxer“ variklis ir simetriškoji visų varomųjų ratų sistema yra pagrindinės
„Subaru“ ypatybės, nusakančios tikrą „Subaru“ automobilio charakterį. Visą laiką šios technologijos buvo nuolat tobulinamos ir jau daugiau nei keturis dešimtmečius yra labai vertinamos milijonų „Subaru“ vairuotojų“, – teigė „SUBARU Nordic AB“ Baltijos regiono direktorius Ringo Rahumeelis.