Hibridinis prototipas turi benzininį opozicinį turbininį motorą, sukantį galinius ratus. Priekinę ašį suka du elektros varikliai.
„Car and Driver“ duomenimis testuojamas prototipas yra pati tobuliausia visais ratais varomo automobilio versija per visą „Subaru“ istoriją.
Priekinę ašį suka du elektros varikliai.
Automobilyje montuojama traukos paskirstymo tarp priekinių ratų sistema, jau anksčiau sutikta antros kartos super automobilyje „Honda NSX“.
Panašu, kad japonai šį automobilį pristatys per artimiausius dvejus metus. Iki to laiko modelis bus bandomas, o tolesnis jo vystymas priklausys nuo testuotojų pastabų ir reakcijų.
Jei bus nuspręsta modelį paleisti į platųjį pasaulį, jis, ko gero, bus montuojamas ant modulinės SGP važiuoklės, kuri taps bazine visiems „Subaru“ nuo 2016 m. Prognozuojama, kad modelio baziniu varikliu taps 1,6 l turbininis benzininis variklis. O suminė visų jėgainių galia sieks apie 330 AG.
Naujas kupė turėtų pakeisti dabar gaminamą BRZ.