„Automotive News“ rašo, kad naujasis „Subaru STI E-RA“ superautomobilis jau nusitaikė į Niurburgringo trasos rekordą.
Turbūt daugeliui toks „Subaru“ žingsnis atrodo netikėtas ir keistas. Juk iki šiol šis gamintojas buvo konservatyvus ir į elektromobilius žiūrėjo labai atsargiai.
Tačiau tuo pat metu tiek kurdamas savo hibridinius visureigius, tiek pirmąjį serijinį elektromobilį „Soltera“ aktyviai bendradarbiavo su „Toyota“, kuri šioje srityje turi didžiulę patirtį.
„Toyota“ tapo „Subaru“ dalininke, o pravažumu garsėjantis gamintojas pasidalijo savo važiuoklės sprendimais su „Toyota“, šiai projektuojant elektromobilį bZ4X.
„Subaru STI E-RA“ yra visiškai naujas sportinis automobilis, parodantis, kad „Subaru“, nors ir nebegamina legendinio ralinio STI, nori dalyvauti autosporte. „STI E-RA“ turėtų varžytis 2023 metais debiutuosiančioje E-GT klasėje. Ji bus pakankamai ribota – E-GT klasės bolidai negalės turėti daugiau nei 430 kW galios, sverti mažiau nei 1490 kg.
„STI E-RA“ turi keturis kartu su „Yamaha“ kurtus elektrinius variklius. Taip sukuriama 800 kW ir 1073 AG suminė galia. Keturių varančiųjų ratų sistema energijos gauna iš 60 kWh baterijos. Niurburgringo trasos ratą toks STI E-RA bandys įveikti greičiau nei per 6 minutes ir 40 sekundžių.