„Outback“ modelis rinkoje pirmą kartą pasirodė 1995-aisiais ir gyvuoja jau penktadalį amžiaus. Per tą laiką „Subaru“ pagamino net penkias šio modelio kartas, o naujausia versija pristatyta šių metų Ženevos automobilių parodoje.
Variklių gamoje pasirinkimo ne itin daug, bet „Outback“ gerbėjai, ko gero, ras sau tinkamą variantą.
Dyzelinių agregatų mėgėjai galės džiaugtis dviejų litrų darbo tūrio, 110 kilovatų galios turbodyzeliniu varikliu. Jis bus komponuojamas su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže arba automatine CVT transmisija.
Benzino gerbėjams siūlomas 2,5 litro darbo tūrio, 129 kilovatų agregatas, bet jis derės tik su CVT pavarų dėže.
Naujasis „Outback“, lyginant su prieš tai buvusiu modeliu, bus šiek tiek erdvesnis, kupinas naujausių technologijų ir gamyboje panaudotų kokybiškesnių medžiagų.
Automobilis turės nemažai aktyvių ir pasyvių saugumo sistemų. Viena iš naujienų – automatinė stabdymo sistema priekyje atsiradus kliūčiai.