1996-aisiais debiutavę Europoje, o po metų ir Pietų Amerikoje, pirmosios kartos „Ford Ka“ sulaukė šiokio tokio dėmesio. Tai buvo pigūs ir ekonomiški automobiliai miestų gatvėms.
Tačiau laikui bėgant Europoje šiuos automobilius savo šešėlyje paslėpė kiek didesnės „Fiesta“, o Brazilijos rinkoje „Ka“ evoliucionavo kitokia kryptimi – automobilių dizainas keitėsi ne taip, kaip Europoje.
Panašu, kad „Ford“ ketina sugrįžti prie ištakų, visą istoriją pradedami iš naujo ir pagal visiškai kitokį šabloną. Brazilijoje pristatyta naujos kartos „Ka“ koncepcija su tikslu ir vėl grįžti prie bendro, visoms rinkoms skirto automobilio dizaino.
„Ford“ tvirtina, kad auganti degalų kaina smarkiai padidins kompaktiškų automobilių paklausą. Kompanijos analitikų teigimu, 2017-aisiais bus parduodama 35 proc. daugiau B segmento mašinų nei buvo parduota 2012-aisiais. Gamintojas nepamiršta ir sparčiai besivystančių šalių – jose tokie automobiliai prigyja labai greitai.
„Ka Concept“ yra jau antras automobilis, sukurtas „Ford Brazil“ dizaino studijoje. Pirmasis šios komandos darbas – didelę paklausą turintis „EcoSport“ visureigis.
Prototipe galima pastebėti daugybę akcentų iš didesnių „Ford“ modelių. Bene žymiausias šiai markei būdingas bruožas, puošiantis ir šį miesto automobilį – specifinės „Ford“ priekinės grotelės, šiek tiek primenančios „Aston Martin“ automobilius.
Gamintojas neatskleidžia kokia bus naujos „Ka“ kartos variklių gama, tačiau tikėtina, kad priekinius šių automobilių ratus suks efektyvios 1,0 litro „EcoBoost“ jėgainės. Serijinė naujos kartos „Ka“ versija turėtų pasirodyti kitais metais.