„Atsižvelgdami į susidariusią situaciją mes savęs klausiame, ar ... mes norime išleisti daugiau pinigų ir toliau vystyti dyzelius“, – interviu verslo dienraščiui „Handelsblatt“ sakė M. Muelleris, pridūręs, kad kompanija „iš esmės“ įvertins šį klausimą.
M. Muelleris atkreipė dėmesį į dar griežtesnius su dujų išmetimu susijusius teisės aktus, kurie įsigalios 2020 metais.
„Mes jau numanome, kas bus po penkerių ar dešimties metų, – sakė jis. – Jau dabar akivaizdu, kad spręsti išmetamųjų dujų klausimą bus labai brangu ir sudėtinga.“
Spręsti išmetamųjų dujų klausimą bus labai brangu ir sudėtinga.
O elektrinės transporto priemonės taps pigesnės, pabrėžė „Volkswagen“ vadovas, tuo pačiu pripažindamas, kad dyzelinė technologija Vokietijoje ir kitose Europos šalyse išlieka labai populiari.
Didžiulis skandalas kilo pernai, kai buvo išsiaiškinta, jog vienuolikoje milijonų „Volkswagen“ pagamintų automobilių buvo įdiegta speciali programinė įranga, kuri leido klastoti išmetamųjų dujų kiekio duomenis.