Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sugedo „Tesla Model S“ baterija, o garantija jau nebegalioja: kiek kainuoja keitimas?

Elektromobilių patikimumas žmonėms vis dar kelia nerimą. Žinoma, didžiausi veiksniai, stabdantys elektromobilių plitimą, vis dar yra kaina, įveikiamas atstumas tarp įkrovimų ir įkrovimo laikas. Bet baiminamasi ir senstančių baterijų. Bet kas nutinka, kai sugenda „Tesla Model S“ baterija? Kiek iš tikrųjų kainuoja jos keitimas?
Atnaujintas „Model S“
Atnaujintas „Model S“

Šis klausimas yra svarbesnis nei atrodo. Taip, „Tesla“ žada, kad markės elektromobilių baterijos išliks naudingos labai ilgą laiką. Jos turėtų gyventi tiek ilgai, kad automobilis jums tiesiog nusibostų. Tačiau viskas, ką kada nors sukūrė žmogus, genda. Ir „Tesla Model S“ baterijos nėra išimtis. Naudotų automobilių pirkėjai dėl to baiminasi labiausiai – kas jei jie įsigys „Model S“ su baterija, kuri jau tuoj suges, o garantinis laikotarpis jau bus seniai pasibaigęs?

Vienam (pakankamai garsiam) „Model S“ savininkui taip ir nutiko. Jis kreipėsi į „Tesla“ ir ši neturėjo jokių kitų pasiūlymų – bateriją reikia keisti. Ir tai kainuos nemažai – 22,5 tūkstančius dolerių. Tai – labai didelė suma, nors po jos automobilis turėtų važiuoti kaip praktiškai naujas. Daugelis kitų įmonių nesiryžta remontuoti „Tesla“ automobilių, todėl pigesnių paslaugų tenka paieškoti. Tačiau šiam „Model S“ savininkui pasisekė.

Jis kreipėsi į „Youtube“ kanalo „Rich Rebuilds“ kūrėją, kuris sutaisė pavargusį „Model S“ už 75 proc. mažesnę sumą.

VIDEO: Tesla wanted him to pay $22500 to replace a battery pack, we did it for 75% less!

Ir tai ne pirmas toks atvejis. „Rich Rebuilds“ neseniai už 700 dolerių sutaisė ir „Model 3“, nors „Tesla“ už tą remontą ketino paprašyti 16 tūkstančių dolerių. Šie meistrai savo „Tesla“ automobilių taisymo gudrybių moko ir automobilių savininkus.

Kodėl kainos taip stipriai skiriasi? Nes niekas nesiryžta remontuoti „Tesla“ automobilių. Jie vis dar yra pakankamai nauji, todėl trečiųjų šalių dalių nėra daug. Be to, ne visos schemos yra lengvai prieinamos. Būtent dėl to daugybė žmonių – nuo traktorius naudojančių ūkininkų iki „Apple“ prietaisų naudotojų ir remontuotojų – kovoja už teisę taisyti.

Gamintojai turėtų suteikti reikalingą informaciją ir įrankius, leidžiančius trečiosioms bendrovėms taisyti žmonių daiktus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais