Sugriežtėjo reikalavimai automobilių servisams – vairuotojus apgauti bus sunkiau

Nuo 2016 m. gegužės 1 d. įsigalioja Transporto priemonių techninio aptarnavimo ir remonto paslaugų teikimo tvarkos aprašas, numatantis naujas taisykles automobilių servisams. Jos nustato serviso santykius su klientais.
Autoservisas
Autoservisas / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Atvykus į servisą ir prieš pradedant remonto darbus, turės būti dviem egzemplioriais užpildoma užsakymo paraiška. Joje turės būti nurodyti atliekami remonto darbai, preliminari kaina, atlikimo terminas ir garantinės sąlygos.

Paraiška gali būti papildoma remonto metu, atradus naujų gedimų, tačiau visi papildymai turi būti suderinti su automobilio savininku.

Jeigu savininkas transporto priemonę palieka servise remontui, jis turi sudaryti priėmimo-perdavimo aktą, kuriame turi būti nurodyti techninį aptarnavimą ir remontą atliekančio asmens pavadinimas, adresas, transporto priemonės valdytojo vardas, pavardė, transporto priemonės markė, modelis, valstybinis numeris, transporto priemonės komplektiškumas, matomi išoriniai ir salono pažeidimai ir defektai, transporto priemonės priėmimo ir perdavimo datos.

Transporto priemonių techninį aptarnavimą ir remontą atliekantys asmenys privalės tvarkyti ir saugoti minėtus dokumentus bei pateikti juos kontrolės metu.

Valstybinės kelių transporto inspekcijos specialistai žada, kad reguliariai tikrins įvairius Lietuvos automobilių servisus ir baus dokumentų neforminančius ar jų nekaupiančius servisus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų