Sukūrė abonementą automobiliams plauti – investavo 100 tūkst. eurų

Taip, kaip sveikos gyvensenos puoselėtojai vaikšto į sporto klubus ir perka į juos abonementus, taip automobilių vairuotojai turėtų turėti abonementą savo transporto priemonės plovimui. Bent jau tuo tiki plovyklų tinklas „Švaros broliai“, į naują paslaugą investavęs 100 tūkst. eurų.
Plovyklos atidarymas
Plovyklos atidarymas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Bendrovė pirmadienį pristatė pirmąjį Baltijos šalyse tunelinių plovyklų abonementą, kurio naudotojai pasirinkę norimą paslaugos tipą galės savo automobilį plauti nors ir kartą per dieną.

Tunelinės plovyklos pasirinktos dėl šių didelio pralaidumo, aiškino Gabrielius Česonis, „Švaros brolių“ rinkodaros vadovas. Pasak jo, abonementą įsigijęs vairuotojas galės užsukti į bet kurią tunelinę plovyklą ir, luktelėjęs kelias minutes, nusiplauti automobilį.

„Išsprendėme rūpesčius tiems, kurie planuoja automobilio plovimą priklausomai nuo oro, žvalgosi saulėtų dienų ir atidėlioja plovimą iki geresnės dienos“, – sakė Evaldas Kinderis, „Švaros brolių“ generalinis direktorius.

Tam, kad galėtų įdiegti šią paslaugą, plovyklų tinklui teko penkiose turimose tunelinėse plovyklose Vilniuje ir Kaune įdiegti numerių nuskaitymo sistemą, klientų savitarnos sistemą ir t.t.

Anot paslaugos iniciatorių, vairuotojai galės pasirinkti abonementą mėnesiui ar metams. Pasirinkus metams, kas mėnesį iš jų sąskaitos bus nuskaičiuojamas numatyto dydžio mokestis, o automobilio savininkas galės savo transporto priemonę plauti tiek dažnai, kiek tik norės.

Anot G.Česonio, paslauga skirta išskirtinai fiziniams asmenims, mat būtent jiems kyla daugiausiai rūpesčių bandant ištaikyti tinkamą dieną automobilio plovimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis