Teigiama, kad labai retų modelių savininkas išlieka paslaptyje, o kai kurių, netoli Indonezijos esančių automobilių kainos – neskelbiamos. Žinoma, kad brangiausias iš kainas turinčių modelių – 2004-ųjų „Ferrari Enzo“. Būtent prie jo prisegta nekukli – 4,8 mln. Lt kainos etiketė.
Taip pat reikėtų pabrėžti ir tai, kad tropinė sala – ne ta vieta, kurioje „sveika“ palikti tokius vertingus superautomobilius. Ekstremalus oro klimatas šiems gali padaryti siaubingai daug žalos – keletą metų tropinio klimato sąlygomis pastovėjęs „Ferrari“ gali tapti panašiu į dvidešimtmetį Lietuvoje važinėtą „Opelį“.
Tačiau įspūdingiausia yra tai, kad šio žmogaus parduodami automobiliai po įsigijimo niekada nebuvo važinėti. Tokių modelių, kaip „Enzo“, „Jaguar XJ220“, „BMW Nazca V12“ bei „Cizeta V16“ kilometražas užsimena apie „nulinę“ ridą. Nemanykite, kad tokie „pokštai“ automobiliui yra gerai: jie ne tik buvo slepiami nuo viešų erdvių, bet, panašu, kai kurie jų galėjo tiesiog supūti ar supelyti.
Automobilių industrijos „paveldas“ gal ir „nenubiednės“ nuo kelių apleistų „Ferrari“, tačiau kai kurie reti modeliai tikrai nusipelnė geresnio gyvenimo.