Sunku patikėti: „Peugeot 508 Hybrid“ vidutiniškai suvartoja tik 1,3 l/100 km benzino

Naujieji „Peugeot 508 Hybrid" ir „508 SW Hybrid" papildo įkraunamas hibridines jėgaines turinčių „Peugeot" modelių gamą. Rugsėjį buvo baigtas šių modelių sertifikavimas pagal naujuosius realaus važiavimo WLTP testus, kurių rezultatai įspūdingi: „508 Hybrid" sedanas pasiekia 225 AG (165 kW) galią, tačiau vidutiniškai vartoja vos 1,3 l/100 km benzino, o visiškai elektra gali įveikti 54 kilometrus.
„Peugeot 508 Hybrid“
„Peugeot 508 Hybrid“ / Peugeot nuotr.

„Peugeot" su naujausiais 225 AG pajėgumą pasiekiančiais hibridiniais modeliais stiprina savo pozicijas šių automobilių segmente. Naujieji automobiliai yra itin efektyvūs, jų CO₂emisijos – mažiausios klasėje. Mūsų ateities vizija – klientų laisvė rinktis. Kiekvienas turės galimybę pasirinkti modelį su tokiu varikliu, kokio nori – benzininiu, dyzeliniu, įkraunamu hibridiniu ar visiškai elektriniu", – teigia „Peugeot Baltics" vadovas Andrus Kuus.

Įvairesnė vairavimo patirtis

Naujieji „Peugeot" įkraunami hibridai leidžia rinktis iš keturių važiavimo režimų:

„Zero Emission" – tyla ir 100 proc. elektrinis važiavimas,
„Sport" – našumas derinant maksimalų abiejų variklių pajėgumą,
„Hybrid" – universalus režimas dideliam efektyvumui,
„Comfort" – „Hybrid" režimas suderintas su reguliuojamais amortizatoriais, kurie optimizuojami komfortiškai kelionei.

VIDEO: Hibridinis „Peugeot 508“ 100 km teoriškai gali nuvažiuoti su 1,3 l benzino

Efektyvumas

Naujuose „Peugeot 508 Hybrid" ir „508 SW Hybrid" montuojamas 180 AG (132 kW) galią pasiekiantis „PureTech" benzininis ir 110 AG (80 kW) elektrinis varikliai. Didžiausia bendra sistemos galia – 225 AG (165 kW).

Abiejuose modeliuose montuojama 11,8 kWh talpos elektrinė baterija. Su ja hibridinis 508 sedanas vien elektra gali įveikti 54 kilometrus (testai buvo atlikti pagal naująją realaus važiavimo WLTP metodiką), o 508 SW universalas – 52 km. Naudojant namie įrengiamą 6,6 kW galios ir 32 A srovės stiprio „Wallbox" kroviklį, pilnas baterijos įkrovimas trunka 1 val. 45 min.

Hibridinės sistemos elementai „Peugeot 508" automobilyje sumontuoti itin kompaktiškai – naujoji EMP2 („Efficient Modular Platform") leidžia talpinti skirtingas jėgaines nekeičiant erdvės nei salone, nei bagažinėje. Pastarosios talpa hibridiniuose modeliuose nesiskiria nuo turinčių vidaus degimo variklius, todėl sedano bagažo erdvėje telpa 487 l krovinio, o universalo – 530 l.

Abu hibridiniai modeliai siūlomi su trimis apdailos variantais:

· „Allure" (ir „Allure Business") – populiariausios įrangos komplektas,

· „GT Line" – gausus įrangos komplektas ir atletiška išvaizda,

· GT – itin gausus įrangos komplektas ir visiškai nauja „Alcantara® Greval Grey" apdaila.

Naujieji „Peugeot 508 Hybrid" ir „508 SW Hybrid" modeliai Baltijos šalyse bus pristatyti 2020 m. pavasarį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis